Göteborgsbrudar 2008
trevligt Barba!
Ska kolla direkt!
JA möhippa vill vi ha!!!
trevligt Barba!
Ska kolla direkt!
JA möhippa vill vi ha!!!
Så här såg det ut i måndags...
fixa/inspirera/vin-kväll hemma hos Astriden
Lördagen 17/11: Astriden,
Torsdagen 22/11:Astriden,Grundsund, ev. Barba, malinlars
Lördagen 24/11: Astriden, Majsis, Barba, ev. malinlars
Jag kan sammanställa; om alla skriver ner de dagar ni INTE kan så ska vi väl hitta några helger som passar...
8-10/2 är det bröllopsmässa i konserthuset förresten
fixa/inspirera/vin-kväll hemma hos Astriden
Torsdagen 22/11:Astriden,Grundsund, ev. Barba, malinlars, amor, ev Stjärngudinnan
Lördagen 24/11: Astriden, Majsis, Barba, ev. malinlars, amor, MrsD
Sammanfattar 8/3-08
Amor
MrsD
Stenbruden
Barba
Stjärngudinnan
Astriden
Malinlars
Grundsund
Passar perfekt!
Jag önskar verkligen att jag kunde byta dag till lördagen men svärfar fyller jämt så vi ska på kalajs.
Det finns ingen möjlighet majsis och MrsD på torsdagen eller? Jag hade så himla gärna velat träffa er alla och pyssla
Majsis: jag vet att många butiker börjar kring trettondagsafton (MQ, NK t.ex) men annars drar de väl igång i mellandagarna...
majsis: Vad du ska ha för smycke beror helt på hur klänningen ser ut. Och hur du känner dig/ser ut i klänningen. Det kan vara fint med både pärlor, glitter eller stilrent. Mitt råd är att du väntar tills du har din klänning och kan prova och känna efter. Allt blir annorlunda då :)
Hur var det klänningen ser ut Majsis? hittar inte länken nu...
Nu kom jag på... Mamma har ett litet (max 1,5 cm) hjärta som är helt täckt av små Swarovski-kristaller. Det satt från början på en tunn ståltråd som råkade gå av så vi trädde om hjärtat på en "fiskelina" och då syns ju inte den. Det blev VÄLDIGT fint. passar till halterneck också