Inlägg från: Grundsund |Visa alla inlägg
  • Grundsund

Göteborgsbrudar 2008

trevligt Barba!
    Ska kolla direkt!

JA möhippa vill vi ha!!!

• Grundsund

Så här såg det ut i måndags...

fixa/inspirera/vin-kväll hemma hos Astriden
    Lördagen 17/11: Astriden,
    Torsdagen 22/11:Astriden,Grundsund, ev. Barba, malinlars
    Lördagen 24/11: Astriden, Majsis, Barba, ev. malinlars

• Grundsund

Jag kan sammanställa; om alla skriver ner de dagar ni INTE kan så ska vi väl hitta några helger som passar...

8-10/2 är det bröllopsmässa i konserthuset förresten

• Grundsund

fixa/inspirera/vin-kväll hemma hos Astriden

Torsdagen 22/11:Astriden,Grundsund, ev. Barba, malinlars, amor, ev Stjärngudinnan
    Lördagen 24/11: Astriden, Majsis, Barba, ev. malinlars, amor, MrsD

Sammanfattar 8/3-08

Amor
    MrsD
    Stenbruden
    Barba
    Stjärngudinnan
    Astriden
    Malinlars
    Grundsund

• Grundsund

Jag önskar verkligen att jag kunde byta dag till lördagen men svärfar fyller jämt så vi ska på kalajs.
    Det finns ingen möjlighet majsis och MrsD på torsdagen eller? Jag hade så himla gärna velat träffa er alla och pyssla

• Grundsund

Majsis: jag vet att många butiker börjar kring trettondagsafton (MQ, NK t.ex) men annars drar de väl igång i mellandagarna...

• Grundsund

majsis: Vad du ska ha för smycke beror helt på hur klänningen ser ut. Och hur du känner dig/ser ut i klänningen. Det kan vara fint med både pärlor, glitter eller stilrent. Mitt råd är att du väntar tills du har din klänning och kan prova och känna efter. Allt blir annorlunda då :)

• Grundsund

Hur var det klänningen ser ut Majsis? hittar inte länken nu...

• Grundsund

Nu kom jag på... Mamma har ett litet (max 1,5 cm) hjärta som är helt täckt av små Swarovski-kristaller. Det satt från början på en tunn ståltråd som råkade gå av så vi trädde om hjärtat på en "fiskelina" och då syns ju inte den. Det blev VÄLDIGT fint. passar till halterneck också

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008