Hej tjejer har haft fullt upp hela helgen så jag har inte hunnit komma in här & titta knappt!
Var ute på middag med mina tärnor i lördags,det var jättekul
Så nu blir det bröllopsmässor,ut på shopping mm
Sen har jag bokat fotograf med. Det är en kompis till oss som är en jäkel på att fotografera så där kom vi billigt undan
Väntar fortfarande på mail från cateringen,på själva offerten,hoppas vi får svar idag!Vi har bokat två servitriser iaf,dem sa att det räcker till 50 gäster.Sen blir det två rätters & tårta,det får räcka,tycker det blir kaka på kaka annars.Dem fixar allt,fast vi ska göra dukningen själva,en av tjejerna kommer att visa oss hur vi ska göra sen gör vi resten.Kaffet köper vi men dem gör iordning allting.Annars hade det kostat 10 :- per gubbe...sen kommer vi att ha en bar där det kommer att stå en tjej under festen,fast det är ju gratis alkohol hos oss,men det känns lite mer seriöst än att gästerna sitter vi bordet och blandar själva
Sen berättade dem för oss hur man räknar ut på ett ungefär hur mycket alkohol det går åt,för vi ska ju åka till tyskland & handla.5 glas per vinflaska & 6 glas på en champagneflaska ungefär. Och sen då hur många glas vin det går åt för varje person under förrätten & huvudrätten.
Hur blir det med våran träff nu då?Är det bestämt den 12:e oktober?Jag kommer att ta det rätt lugnt den kvällen isf för på morgonen efter ska jag köra mig & mina tärnor ner till bröllopsmässan
Jag har en frissa på gång också,som min nageltjej går hos.Hon skulle kontakt mig,får se vad hon säger & om jag gillar henne
Majsis2008 : ska gå in på länken du skickade nu & titta lite tänkte jag,var du ute i torsdags & pratade med några olika frisörer?