Hej igen!
Nu har jag vart på en jättekul mässa i grannlandet ONT i mina stackars fötter som fick klacktortyr en hel dag. Jag brukar gå i klack men dessa skorna är nya, ni vet hur det är
Kul att ni gillade länkarna!
OSA ska vi nog ta till min tärna, hon är även toastmadame... Jag har förstått från andra att om man tar OSA till sig själv så tas det inte lika mkt på allvar... jag vill helst ta det själv men hon får rapportera alla svar till mig.
Det är flera som sagt att när dom tar OSA själva så säger folk i förbifarten att jajamen vi kommer eller tar för givet att brudparet vet att dom kommer. Men ska man OSA till ngn man kanske inte känner så väl så tror jag att man ringer eller mailar och VERKLIGEN OSAR. + att hon tyckte det var ett perfekt sätt att få första kontakten med alla gäster ang tal o spex osv. Men dom sagt hon kommer att rapportera ofta och mkt till mig Jag vill oxå ha kontroll över allt
Vi skickar oxå ut inbjudningarna efter nyår! Som L&L skrev, då har folk landat lite efter julstöket OCH då finns det inte så mkt annat att se fram emot, jag hade gärna fått en bröllpsinbjudan efter nyår! Jag har inga problem med hösten, som många andra, men jan-mars är min depp period...
Malinlars:
Det är en helt annan grej med mörka inbjudningskort - jättesnyggt!! Jag tänkte bara på "inredning" i lokalen med dukning osv, så att det inte blir för mörkt. Det kommer att bli kanonfint!!!!! Jag såg faktiskt någonstans, vart det nu var, en liknande inbjudan i liknande färger som du vill ha, jättefina!! Kommer bara inte ihåg vart 17 det var... Det kan ha varit någons inbjudningar här på bt. Kolla på galleriet!!
Tårtan ja... Där är jag helt borta!! jag har ingen aning hur jag vill att den ska se ut! Men jag älskar oxå choklad Den får ju givetvis hålla färgtemat. Jag vil nog inte ha för mkt grädde, alltså inte en FÖR tung tårta.. men den ska smaka mycket!! Hallon ihop med choklad lät ju super gott, mums mums. kan björnbär vara gott oxå kanske? Åhhh vad sugen jag blir nu!!
L&L
Tycker absolut att ni kan ha en hjärtformad tårta! Som du säger temat är ju lite diskret så det kan piffa upp tårtan! Lät som en jättebra idé!!