Inlägg från: snuttungen |Visa alla inlägg
  • snuttungen

Bröstförstoring och träning

annroger

Nu blir jag fundersam. om man ska undvika att träna bröst...de hänger ju liksom med när man tränar många andra närliggande muskelgrupper oxå, ska man undvika dem med menar du? Vem har gett dig den informationen? Och det måste väl enbart gälla om man har implantaten under muskeln..

Skönt att höra från någon som haft sina nya tuttisar ett tag, mina är 5 månader snart. Hur lång tid tog det innan du fick tillbaka full känsel, om du hade något känselbortfall förstås. Hur mycket har du lagt in, över eller under muskeln, hur stor byst hade du innan och var op:ade du dig. Hoppas du vill svara.

Kram

• snuttungen

annroger

okej, undvika att bara träna bröst, men övrig träning som t.ex. "gäddhänget" så hänger ju likson bröstmuskeln med utan att det är direkt den man tänkt träna. Ska man undvika såna övningar oxå? Och om man "hobbytränar" ett par ggr/vecka, är det lika illa?
    Har kirurgen sagt detta till dig?

Jag har 310cc anatomiska geléhallon under muskeln, gjorda på Victoriakiniken av Charles Randqvist.
    Själv hade jag 70AAAAA med ett minus efter ( ha ha ) sedan barnen ätit upp mina fina 70B som jag hade innan.

Kram kram

• snuttungen

Tack för svaren annroger och *Lilla M*. Tror jag ska dubbelkolla med kliniken också, det är ändå dags att boka in 6-månadersbesöket snart.

Kram på er

• snuttungen

gottfrid

hur är det med dina tuttar då? Har de hamnat långt isär, eller...enligt min klinik, Victoriakliniken, så ska man ta det lugnt med direkta bröstmuskelövningar, som armhävningar, i 6 månader. Men efter vad jag förstod av info:n jag fått därifrån så ska det vara okej sedan.
    Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter.

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring och träning