Inlägg från: annroger |Visa alla inlägg
  • annroger

Bröstförstoring och träning

Hejsan. Nu är det snart tre år sedan jag opererade mina bröst och man får vänta ett bra tag. Först har man SKIT ont i lite mer än två veckor kan variera. (enligt mina vänninor). Sedan måste man gå och vänta på att stygnen skall tas bort. Sedan kan man börja att styrketräna försiktigt, du känner din kropp bäst så du vet nog hur mycket du kan ta i. OBS! Något man inte bör träna enligt min DR är Bröst (annars blir det ett väldigt stort mellanrum mellan brösten.. Lycka till..

Jag kan tala om att jag har ont fortfarande i mina bröst lite då och då.

Annars har man som ilningar i bröstet (sticker till) ett tag efter operationen och när stygnen är borta..

• annroger

snuttungen
    Ja jag menar att man skall undvika att bara stenhårt träna bröst, så som vissa gör när det skall tävla, tydligen gäller det både inplantat under och över. Jag har inte haft några problem med känselbortfall, så jag hoppas att det fixar sig för dig.
    Jag har lagt in 450 och dom är dropp formade och ligger under muskeln (ser inte så stora ut då).
    Skulle haft mindre men blev inte så när jag komm dit.
    Hade 75b innann och har lyft bröstena också på grund av att jag har fött barn.
    Jag op:ade mig i Falköping på Kosmetisk kirurgi.

• annroger

Hejsan Snuttungen.
    En övning jag vet man skall undvika är om man kör övningen där man ligga på en bänken och har tunga fria vikter, och köra bröst övning. Eller hur jag skall förklar. Jag tränar då mitt "jäddhäng" ha ha och andra övningar för armar ben och rygg.
    Ja det där att barnen har en förmåga att äta upp tuttarna ;) verkar vara ett vanlit problem för oss mammor ha ha.

Kram kram

Svar på tråden Bröstförstoring och träning