• Risslan

Fungerar köp och sälj?

Har lite grejer ute på köp och sälj men fungerar svarsformuläret? Har försökt skicka svar till mig själv men det kommer inte fram och nu testade en kompis och ännu har jag inte sett till något svar:(

Så min undran är är det någon som får svar på sina annonser?

• Svar på tråden Fungerar köp och sälj?
  • Mauritzberg

Jag har också en annons ute, inga intressenter har hört av sig så jag provade att svara på annonsen själv och jag får inget svar. Flera dagar sedan jag testade första gången...

• Mrs*N* 18/8

puffar för fullt

svara på frågan patrik!!!

• stenkrossen

Jag har svarat på några annonser, men inte fått svar...

• FruÖlandstok

hm, jag har fått svar på min annons som jag har ute.. sen vågar jag inte säga om fler kanske försökt då jag bara haft kontakt med en.. :)

• maljor

Det är ju inte det enda problemet verkar det som. Har satt ut en annons och har sett flera andra där bara nån/några cm längst upp på bilden finns med och resten är bortklippt.
    Frustrerande när man försöker sälja lite prylar från sitt bröllop!!!

• FruÖlandstok

hm, jag får inte mina egna meddelande heller.. kanske är fler som svarar på annonsen än den enda som kontaktat mig..

• Juni2008

Jaha det är därför jag inte fått något svar då jag mailat intresse för en annons. Skumt

• maljor

Man får börja sätta ut annonser i forumet och lägga bilderna i galleriet så kanske det fungerar bättre

• Webbutvecklare

Svarsforumläret i Köp och Sälj har delvis fungerat men haft vissa problem. Idag har jag dock ordnat så att man kan svara på alla annonser. Svarar man på en annons som publicerats på gamla Bröllopstorget kommer svaret att mailas till annonsören. Svarar man på en annons utlagd av en medlem på nya BT eller en gammal medlem som uppgraderat medlemskapet kommer det att skickas till den medlemmens inbox här på BT.

Hälsningar
    Johan
    Bröllopstorget

• Mauritzberg

Ja, nu verkar det fungera äntligen! Har fått en intressent och meddelandet kom till min inbox här på BT.

Svar på tråden Fungerar köp och sälj?