• Bzzz

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Oj vad alla äraktiva här inne....jag har alldeles för mycket på mitt schema...inte bra! Idag skikar vi ut våra inbjudningar!!!!! Såååå kul. Har osa sista november och gifter oss ju 5 januari. Känns lagom, de flesta vet om det också....*pirr* pirr*

• Bzzz

För vår del tror jag att det blir korv meeen vi har inte bestämt ännu. korv, öl och mjölk.

• Bzzz

Oj vad ni fixar och donar tjejer. Så kul att läsa hur det går för alla. Här går det också fint, jag har bara inte haft tid tt hänga vid datorn när jag kommer hem på em!
    Gotland08: Min svärmor har köpt "krossat" glas till mig, fanns i olika storlekar tydligen, jag kan kolla med henne vart hon handlat!

• Bzzz

jennysnartfru:

kan bara hålla med...segt, jag sitter också och pluggar men hamnar hela tiden på tankar som berör bröllpoet! Märkligt!

Qosse: vad tråkigt med din morfar men ändå skönt att det var mindre allvarligt än vad ni först trodde. Hoppas på god bättring så han orkar med ert bröllop!

Gotland08: Glaskrossen hade min svärmor köpt i en liten presentbutik, min mamma hade också gjort det med i en annan butik. Fanns tydligen olika storlek.....

• Bzzz

Jag vet inte om vi pratat om det förut....säkert men vad ska ni har för musik i kyrkan Solo/psalm och framförallt vad ska ni ha som in-/utgångsmusik?
    Jag behöver lite idéer till det sistnämnda....

• Bzzz

Jag har två pojkar, en på 2,5 och en på 4,5....och ja...jag försöker när de somnat vid 19.30-20-tiden.....

• Bzzz

Det går inte alls bra för mig att besöka den här sidan ofta.... Förra tisdagen blev min annars så frsika morfar mycket dålig och han gick bort i lördags morse. Känns jätteledsamt och sorgligt och allt annat har fått stå åt sidan såklart. Tittar iaf in en snabbis nu innan lunch! ha en bra dag tjejer!

• Bzzz

Akvavit: Ja visst är de där frimärkena fina...när jag köpte frimärken till våra inbjudningar för snart en månad sen så var det de jag fick...jätteskoj! Perfekt tema kan man ju säga!

• Bzzz

Vi kommer också att ha festprogram...har faktsikt börjat med själva "omslaget" idag. De kommer att vara liknande inbjudningskorten (som det finns bild på i galleriet) men texten "Din för evigt" kommer att vara varannan mörkröd och varannan silver. På kyrkoprogrammet blir det bara mörkröd sådan text och på inbjudningarna var det bara silver.

Skör ja...jag har redan löpt skor....med hööög klack Vet inte hur jag ska göra med stövlar. Ska vi stå i hög snö blir det nog ett par stövlar som inte syns...annars lågskorna.

• Bzzz

Förresten, igår var jag och min tärna till Make-up Store och gjorde sminkningar till bröllopet. Valde ut färger och smink och det blev toppenfint. Jag vill gärna se sminkad ut men ändå lite mildare och jag vill absolut göra det själv så dethär var toppen. Kan varmt rekomendera detta om ni vill lägga makeen själv!

• Bzzz

Jag var i Borlänge och tjejen där var suuuperduktig. Har varit i Västerås tidigare och var mindre nöjd då. Det här blev kanonlyckat. Jag testade själv igår....var sååå fiiin! ;-D

• Bzzz

Jag kommer också att bta namn...heter Nilsson nu så det kvittar för mig...få iaf ett lite ovanligare namn och sen så heter båda våra barn som pappa.... Så nu blir jag som de!

• Bzzz

Jisses vilket dåligt minne jag har...var det dig c t som jag köpte pälsen av? Jag kommer verkligen inte ihåg... Hur som helst har jag fått min mormors gamla päls ...inte vit men väldigt fin, det känns självklart extra speciellt att ha hennes gamla päls ännu mer då varken hon eller inte nu heller morfar finns i livet mer så jag kommer att bära den.

innan jag sätter ut den på Tradera eller Blocket vill jag säga till för jag vet attd et var någon här som gärna ville köpa den om inte jag skulle behålla den...... Så ropa högt!!!

• Bzzz

Sarha81: Sån bukett ska jag också ha!! Min vän är florist så hon gör buketten, blir vita rosor...inte creme och inte kritvita...mittemellan... med lång stjälk utan några blad. Vitt siden band bundet på två ställen på stjälken om ni förstår.... Hur många rosor ska du ha? Min vän tyckte max 20-30 för min del annars tyckte hon buketten skulle ta över....

• Bzzz

Gotland08: Jättfin klänning! Suuuper!

• Bzzz

Min ring har vi hemma...vi köpte ju den redan i mars i Dubai. Nu ska den dock lämnas in till guldsmed här hemma som ska uppdatera den med ytterligare 4-6 mindre diamanter och så ska våra förlovningsringar naturligtvis putsas innan bröllopet. Jag får därmed vara utan min förlovningsring from nästa vecka till 5 januari eftersom jag kommer att sätta ihop ringarna.... men den som väntar på ngt gott!

• Bzzz

Wembi: Välkomen hit! Kul med en till trettondagsbrud! Vi är några fler!

FruKnas: Hoppas du är pigg idag...jag HATAR magsjuka värre än ngt annat på jorden...tror jag...

Jennsnartfru: Aha, härligt! ja, vad fick ni betala? Vi håller också på och får priser på Aruba. Vi kommer dock att åka i April. Först blir det spa på Yasuragi eller några dagar i Rom bara jag och min m2b och sen blir det Aruba med barnen! Var ska ni bo?Har de varit bra att boka genom? Har inte ens kollat där....

• Bzzz

Akvavit: Om du inte sett mitt mail så skriver jag det här med! Har skickat jackan!

• Bzzz

Snöflinga76: Fy vad trist. Trots att d varit så duktig med vikten och säkert hinner gå ned allt så är det ju tyvärr så att bysten inte minskar lika mycket om du ff ammar...kanske blir lite skillnad såklart men som c t säger....kilar?? Om du lämnar in den på en brudbutik ell rhos en sömmerska så kanke det kan ordna sig...precis under din arm kommer iaf ingen se om du har en kil!

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...