• c t

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Ingen champagne?

• c t

Jag orkar inte ens engagera mig i den tråden men nej, annars är jag inte den som backar för en debatt

ooo ska ni till Kallis? Jag skulle också vilja åka dit.
    Nej nu i helgen blir det citodon för mig och nästa helg är det full fart med renoveringen av nya lägenheten samt visning på den gamla.

• c t

åå vad fint det låter! Jag har försökt att hålla en röd tråd igenom nya lägenheten med mycket nordiska materialval och ljusa färger. Textilier är inte vår grej men jag kan tycka att det är så snyggt hos andra men får aldrig till det själv.

Det tackar jag inte nej till. Du och din blivande är varmt välkommen till oss den 19/1 och dricka skumpa på vår lysning

• c t

Du kan få välja gardiner hos mig också
    Har haft vita nu typ 7 år av den enkla anledningen att om jag köper något annat så blir jag bara missnöjd

Jag provade den förra helgen och då satt den fortfarande helt perfekt, men nu efter min op så tror jag inte att den passar riktigt, men jag ska nog äta upp mig sen.

Jag mailar dig adressen sen

• c t

Jag gillar ju mina vita gardiner men ibland vill man plocka in färg i hemmet som nu under hösten tex men jag lyckas inte.
    I nya blir det vitt i alla rum, däremot så har vi målat ett rum i sandfärgat mer åt grå hållet och där tänkte jag ha mörkt bruna gardiner.

Ja tack gärna! Jag vill ju äta upp mig nyttigt och inte med en massa fett och socker

• c t

Har förresten gjort av med en smärre förmögenhet på Gants nya hemtextil, vi som skulle spara det till våren haha

• c t

Ja massor med fint, just dom har lite av naturstilen med skinn, trä och mjuka växter. Både jag och T gillar det jättemycket. Tyvärr väldigt dyra då men man får handla lite åt gången.
    Spana in deras hemsida www.gant.com så får du massor av inspiration.

Jag önskar att jag inte vore en sån fegis när det gällde färg men iom att jag inte vet vad som passar så blir det alltid misslyckat och då tröttnar man och går tillbaka till sitt gamla vanliga vita. Dock tycker jag att det är stilrent så det stör inte mig sådär mycket iaf.
    På julen har jag enbart rött. Helröda gardiner, röd löpare, röda kuddar i soffan, lite amaryllis och några hycinter samt röda dekorationer i granen.

• c t

Hej Jenny!

Min m2b sitter och skapar en ny "jag" till golfspelet till Xboxen så vi kan spela mot varandra
    Annars så pratar jag och gotland inredning bara.

• c t

Gotland

Lycka till med sången i helgen!

Kram

• c t

Vad duktiga ni är som syr och fixar! Jag som gäst hade tyckt att det var jättekul om ett bröllopspar hade gjort en liten "danskupp". Är värdelös på sånt själv så våra gäster får titta på tråkdans till Takidas- Curly Sue istället

Min brorsa har däremot fått lägenhetskontrakt här i Solna så idag är jag på strålande humör

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...