Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Och du är ändå pysslig av dig
Vädret gör ju sitt till också, fy vad trist det är.
Har iaf petat i mig en omelett med fetaost och salami
Och du är ändå pysslig av dig
Vädret gör ju sitt till också, fy vad trist det är.
Har iaf petat i mig en omelett med fetaost och salami
Ååh vad mysigt med möhippa! Och en lyckad sådan! Jag bävar inför min eventuella, tror inte att mina vänner är så snälla som dina Gotland
Hahahah vet du Gotland, så där ser jag ut hela helgerna. + färg i hela håret
Jag ser ljuset i tunneln, jag ser ljuset i tunneln, jag ser ljuset i tunneln
Snöflinga! Jag vill gärna ha numret till din kemtvätt, behöver lämna in den med kort varsel för strykning när jag kommer upp.
Hahaha jag håller på och bredspacklar taket och tappade ner en hel hög med spackel rätt ner i hårbottnen! Så jag förstår precis hur du kände dig!
Vi får se det positiva med att det iaf blir fint när det är klart
Jag har också druckit glögg och satt upp en stjärna så nu känns det liiite bättre. Tack för peppningen
Håller med övriga- Sarah den är jättefin! Klänningen likaså!
sådär ja, då var frisören bokad!
Vi tapetserade klart stora sovrummet igår kväll och la golvet, gud så snyggt det blev. Jag längtar tills mina möbler flyttar in
Jag är också skilsmässobarn så jag förstår din oro Jenny men oftast oroar man sig i onödan skönt att det gick bra och Diplomat är ju ett jättemysigt ställe. Deras afternoon-tea är grymt!
Vi ska inte ha caketoper, vi ska ha färska blommor på vår tårta.
Tjejer, jag behöver ett råd
Vår ena marsalk och hans tjej gjorde slut i somras efter ett flerårigt förhållande. Han träffade en annan tjej och har skött den här separationen på ett jävligt dåligt sätt. Jag och hans ex är bra vänner och umgås fortfarande.
Han säger inget till oss om att han har träffat en ny men så tar han med den nya tjejen till ett sportevenemang och presenterar henne, jag fick en chock och var väl kanske inte så trevlig som jag brukar vara. Bestämde mig iaf för att ge den nya tjejen en chans, det är ju inte hennes fel att han är dum i huvudet.
Nu till mitt egentliga problem. Han frågade igår om den nya får komma på bröllopet och jag blev jätteirriterad!
Vill inte att vårt bröllop ska bli något jäkla introduktions fest för nya flickvänner!! Det är inte så att han har föreslagit att vi ska äta middag ihop osv för att lära känna henne utan jag har endast hälsat på den nya tjejen en enda gång!
Överreagerar jag?
Dom har träffats i flera månader BAKOM RYGGEN på exet. Så visst är dom seriösa. Dessutom var exet såklart bjuden eftersom dom var ihop när vi skickade ut inbjudningarna men har av förklarliga skäl tackat nej nu....
Jag vet att jag gör det här till en lojalitetsfråga men jag tycker att han har skött det här så jävla illa och jag orkar inte lära känna en ny person på mitt eget bröllop.