Inlägg från: jennysnartfru |Visa alla inlägg
  • jennysnartfru

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Brud0801
    Klart du kan ha kort klänning, du kan ha precis vad du vill. Trodde till en början av bröllopsplanering att det fanns en massa rätt och fel, men så är det inte. Det är din/er dag och då ska ni göra som ni vill. Det finns inga måsten.
    Välkommen in i tråden!

• jennysnartfru

Jag har inga direkta mardrömmar men jag känner ibland en viss oro över att gästerna inte kommer ha trevligt.
    Löjligt egentligen, för jag har aldrig varit på ett bröllop som varit tråkigt.
    Tycker allting rullar på som vanligt. Svårt med bröllopsresa fortfarande. Vet inte vart vi vill åka. Funderar på att sluta kalla det för bröllopsresa, för ingen av oss vill bo på resort med bara brölllopspar eller bara ligga på en sanddyna i 2 veckor.
    Alla resor vi gjort tillsammans har varit superbra. Så egentligen är det bara att välja ett resmål man vill till och boka det. Vi har konstaterat att resan inte behöver kosta 60 000 för att det ska bli den perfekta bröllopsresan.
    Hur tänker ni?

• jennysnartfru

Jag kommer ha samma skor både ute och inne. Eller nja, har köpt två par pumps med ganska låg och bred klack, väldigt stabila. Så jag kommer ha de i läder om det regnar eller vräker ner snö annars de i satin.
    Pallar inte att byta. Tycker inte vinterkängor passar till klänningen.

• jennysnartfru

Beställde min för 1 månad sedan och det skulle ta max 6 veckor, fast det sa att det skulle gå fortare..
    Hoppas hoppas

• jennysnartfru

Längtar så till bröllopet. Med bara 3 månader kvar känner mig väldigt lugn.
    När ska vi ses då hörrni?

• jennysnartfru

Har ni andra fått era ringar?
    c-t
    hur går det med renoveringen? Har ni sålt lägenheten förresten?

• jennysnartfru

c-t
    skönt att renoveringen rullar på. Priserna på bostäder äv påväg neråt. Tur att man inte ska sälja nu.
    Klokt att vänta till våren, tror jag.
    Har dykt upp ett styrelsemöte i vår BRF på torsdag. Sa ja till det eftersom så få svarade ang AW på torsdag.
    Härligt att du redan fått hem din ring. Vill oxå. Min M2B ska ringa juveleraren idag.

• jennysnartfru

Hade för mig att kallor är väldigt köldkänsliga, men å andra sidan vilka blommor är inte det?
    Jag ska ha pioner, mörkröda. Än dröm sen länge och min absoluta favoritblomma. De kommer specialbeställas eftersom det inte är säsong vintertid.

• jennysnartfru

c-t
    låter jobbigt att du ska operera dig. hoppas det går bra. är det ett stort ingrepp? kommer du bli bra till bröllopet?

• jennysnartfru

Jag börjar bli orolig. Mina tjejkompisar pratar helvilt om det sinsemellan har jag hört. Min tärna iskar i mitt öra. Känner mig lugn. Oroar mig inte för om den blir pinsam. Det blir säkert kul om det blir nån.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...