Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Nu har jag hämtat ringen och den är helt underbar! Supernöjd är jag. Kvaliten på stenarna är kanon och den gnistar och glänser . Bilder kommer sen. Mötet med fotografen gick också så bra. Fick se en hel del bilder och hon är duktig. Jag gillar hennes sätt att vara och det var lätt att prata med henne. Allt känns helt rätt!

Svårt att inte låta bli ringen dock...vill ha den på mig hela tiden

• Gotland08

Åh, jennysnartfru, lät suveränt gott! Min m2b gjorde en juldrya...mystiskt men god, till det pepparkakor med mögelost. Varmrätt, lammstek och risotto...hm! Känner han mig eller har han läst denna tråd... Hoppas du kryar på dig!

• Gotland08

Ahh, vigselring! Provar min ring hela tiden Jag ska till en kompis, dricka vin och titta på Mr Darcy i 5 1/2 timme... om jag kommer ut ur kommunen...Bor i Salem och imorgon är ju den dagen när ALLA ska demonstera här. Har hört rykten om polisavspärrningar. Vi får se vad som händer.

• Gotland08

Jag har också köpt nyårsklänning, i London. Kort, paljett med urringnig i ryggen. Skitläcker! Vi ska hem till en kompis som har utsikt över hela stan, älskar fyrverkerier

• Gotland08
    Love också Mr Darcy! Låt vinet flöda...
  • Gotland08

Vilken god tårta ct, nu är vi inne på mat igen. Vi får nog döpa om den här tråden

Själv sitter jag med feber, igen! Det går inte den här veckan har fem konserter +genrep, luciatåg och julshow med eleverna... Ikväll är enda kvällen jag kan ta det lugnt, hoppas det går över. Just nu vill jag bara krypa till sängs och sova i dagar.

• Gotland08

Tack Sarah, och visst är det för jäkligt med förkylningar Jennysnartfru...Men kul med ringen. Jag kan inte sluta prova den hela tiden Just nu sitter jag med hindersprövning och efternamn....kan inte bestämma mig för hur jag ska göra. Ta min m2b´s, eller dessutom ha mitt efternamn som mellannamn...har lite ångest för att släppa mitt efternamn helt. Fjantigt kanske men det känns ändå lite jobbigt...

• Gotland08

Tack för alla hejarrop! Sitter på jobbet men har fortfarande feber...är så trött! Vinterbrud, jag vill också gärna se er hemsida

• Gotland08

Nu sitter jag hemma och har insett jag ska inte repa ikväll. Ska vila mig och hoppas jag mår bättre imorgon. Verkligen supersnygg hemsida Vinterbrud. Gillar färgerna och bakgrundsstrukturen.

• Gotland08

aroma, svårt! Om hon säker att det kan bli kladdigt skulle jag nog gå på det. De brukar ha bra koll på sånt.

Pannkaka, jättesnyggt med det livet och det framtill. Tyget ser mycket vackert ut. Tror inte det blir för enkelt i ryggen om även ryggen är ringad och broderad. Har du dragkedja eller snörning i ryggen?

• Gotland08

Q, hur går det? Låter som en mardröm... Håller alla tummar och tår för att det kommer att gå bra.

Pannkaka, ser fram emot fler bilder

Jag tjuvkikade också på ringen när jag kom hem. Har haft genrep, jag och min nya kompis...Ipren!

• Gotland08

Vad skönt Qozze, nu blir jag lugn Spännande med SB, fick kontraktet av min fotograf idag. Letar underkläder och oroar mig för en del skavanker...men men det blir som det blir. Du måste skriva och berätta måndagkvälll. Vad spännande!

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...