Nu har den kommit!!! M2b är en riktig retsticka. Han ringde i morse när jag var på jobbet. Han lämnade barnen och var hemma senare. Så han ringde för 9 i morse för att berätta att jag hade fått ett stort paket med en massa kinesiska tecken på! Sen fick jag gå och längta hela dagen för att få se den (jag klarade mig alltså från intullning, de hade skrivit "clothes samples" för 8 USD på paketet). Men nu har jag öppnat paketet och klänningen är verkligen jättefin. Tyget är av bra kvalitet och paljetterna på ser ut att vara bra fastsatta. Längden är också tillräcklig så nu är jag lugn igen. Men tyvärr har jag inte kunnat prova den ännu. Vill inte göra det när barnen är vakna och helst inte så att m2b ser mig i den heller. Ska försöka få hit syrran nån kväll senare i veckan, när m2b är ute och reser, för att hjälpa till (den har ju korsettsnörning)
Jag ska lägga ut bilder i galleriet när jag lyckas prova den
Apropå vickning så har vi inte bestämt något ännu. Vi kommer nog att ha nån sorts enklare vickning, det låter ju som en bra ide med något kallt.
Sarah: M2b har inte bestämt kläder ännu, men det lutar åt en ny snygg kostym med väst och plastrong. Vi var inne på frackcoat tidigare men han vill köpa något att behålla och då är det ju vettigare med en kostym som han kan använda igen.
Akvavit: Vi kommer att ha OSA ca 2 månader innan bröllopet. Men vi har också relativt långt för alla gästerna att åka.
Våra inbjudningar går iväg denna vecka också (m2b fick skaffa lite extra material idag som tagit slut). Väntar bara på svar från hotellet om tiden och en bekräftning av boendepriserna. De ska komma tillbaka denna vecka om det.
Annars håller jag på att göra omslag till festprogrammet, i samma stil som inbjudningarna.
Åhhh, vad roligt allt känns just nu!! (har säkert inte alls något att göra med att klänningen kom :-P )