• c t

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Han vet att det är vår årsdag. Han bara skiter i det och det är det som gör mig upprörd. Ibland är han ett sånt ego att han borde ha en fet smäll

• c t

Jag är ju INTE den som håller käften
    Han fick sig en sån utskällning så det hette duga på telefon och sen har jag surat hela dan
    Det spelar ingen roll vad han planerat nu, dan är snart över och jag sitter här själv. Det finns inga presenter i världen som kan ändra på det.

Det är som att han tror att bara för att vi ska gifta oss så kan man strunta i allt annat? Ingen julklapp, födelsedagspresent eller årspresent har jag fått i år

• c t

Usch vad jag låter bortskämd

Det är bara det att jul, födelsedagar och årsdan är viktiga för mig

• c t

Ja vi firar alltid det.
    Om det nu är så att han planerat något hemligt så tycker inte jag att det är speciellt kul. Jag sitter ju här helt själv.

• c t

Jag är sjukt besviken och han vet verkligen om det. Nu ringde han och talade om att han skulle åka direkt till jobbet. Jag hade god lust att be honom sova där men slängde istället på luren i örat. Sen har jag gråtit lite och pratat med min bästa vän som också spytt lite galla över honom så nu känns det lite bättre.
    Tack tjejer för att ni finns och att man kan få prata av sig lite ibland. Det är absolut ingen kris eller så men ibland blir man bara så besviken

• c t

Jag orkar faktiskt inte vara trevlig mot honom, är jättebesviken.
    Han ringde nyss och jag vet att jag låter tvär och sur men jag kan inte rå för hur jag känner.

• c t

Det är jag som hoppat ifrån ämnent

Q den är ju helt underbar!! Verkligen jättefin! Kan tipsa om jättefina BHar från Twillfit som passar den urringningten (har ju också hjärtformad

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...