Inlägg från: Sarah81 |Visa alla inlägg
  • Sarah81

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Åh vadhärlig hippa du verkarha haft Gotland. Hoppas jag får det lika trevligt då det bär av :-=

Välkommen johsjo!

Vinterbrud: Vi hade oxå sista OSA i lördags, visst  är det märkligt att de tär alltid nån  som inte kan svara i tid. Vi saknar svar från 4 sällskap (ca 10pers). Jag tycker det är så respektlöst att inte svara... För även om man ej har tänkt komma kan man ju ge klart besked i alla fall...

Jag är så stolt jag gjorde klart min sjal i går och om man ska skryta tycker jag att den blev skitfin Kommer att lägga in en bild på den i galleriet...

• Sarah81
    Akvavit skrev 2007-12-03 12:38:27 följande:
    Sarah81, Capen är jättefin!! Vad är den för material?
    Den är stickad i en mohairkopia som heter sara kanten runtom är virkad i ett garn som heter racy lady sen är den fodrad i joggingtyg med den mjuka ulliga sidan in mot kroppen.
    Så den är varm och jättemysig

Gotland och Ct: vad duktiga ni är med all renovering. Att ni hinner med allt
  • Sarah81

Jenny vad roligt med klänningen. Förstår att du längtar till nästa vecka

Aroma ,välkommen!

Ct: säger som akvavit, tyckteattdu kommit fram till en bra kompromiss.Synad att det ska behöva skära sig i alla fall..

Oj akvavit vad du håller i gång. Hoppas ni får en trevlig resa

Nu har jag fått imn alla OSautom från min mormor, men vadjag förstårså har hon inte tänkt komma.. Att sen vara artig och ringa och meddela själv det tycker hon sig ej behöva.Förstår iofs inte varför jag bryr mig då hon inte ens kompåmammas och pappas bröllop.

• Sarah81

Snöflinga det stämmer att man inte får lämna ut  email i forumet,mest pga av att skydda medlemmarna från spam. Men det är fritt fram att skriva vad ni vill i gästböckerna och att inboxa..   har ni några frågor rörande sajten så hojta

• Sarah81

Jennysnartfru:Vad ska man säga förutom att min mormor är väldigt speciell. Det finns endast en person som är viktig och det är hon. Så handlar det inte om henne så skiter hon i en. Hon kunde inte komma då vi döpte äldsta flicka heller. Hon hörde inte ens av sig..
    Jag bjöd henne även om mamma tyckte jag skulle strunta i henne, för hon är ju trots allt min mormor. men mamma fick visst rätt i alla fall. Jag är väl egentligen inte ledsen, snarare irriterad över att hon kunde ju höra av sig och tacka nej i alla fall... 

• Sarah81

Jennysnartfru. Jag sitter i en liknande sits. Då min mor och far ej tål varandra vilket har reulterat i att min mamma ej tål varken min famor eller faster heller då de stod på pappas sida för snart 20 år sedan *suck* Nu har alla alltid samlats i alla fall då det varit tex dop. Men det har alltid varit en tryckt stämning. ppas sida har väl försökt vara trevliga och hälsat på mamma och så, men morsan har alltid snäst av dem. Inte skällt ut dem men demonstartivt satt näsan i luften ch ignorerat dem. Nu har detta reulterat i att min faster och hennes man ej vill komma till festen. (de kommer till vigseln). Men det känns lite som att kommer din mamma så kommer inte vi och jag kan bara inte välja bort min mamma och samtidigt det är ju inte jag som har valt mina föräldrar. Så varför ska jag staffas...

Nog om mig, men Jenny i ditt fall så tycker jag ju att din mamma borde kunna ta att din pappa tar med sig frun. De har väl ändå gått vidare och genom ett sånt beteende så kan du ju inte vinna på nått sett. Tycker verkligen inte att du ska behöva välja. Som jag skrev tidigare det är väl inte ditt fel att de bråkar så varför ska du straffas. och om din mamma ej har träffat fru nr 3 så vilken anledning har hon att vara sur för att hon kommer, hon verkar ju dessutom tämligen harmlös. Nä tycker att din mamma behöver växa upp precis som mina föräldrar!

• Sarah81

Vi var och kollade på lokalen i går då vi bara sett bilder tidigare och vi blev verkligen super nöjda. Den var perfekt för ossGlad

Då det gäller dans så måste vi ta oss ikragen ang koreografin till surprisevalsen. Vi börjar med  vals för att sedan rocka loss till ett grease medley. Vilket passar oss väldigt bra då vi håller på med jänkare. Valsen är jag inte det minsta orolig för då min sambo är dansinstruktör och jag tävlingsdansar på hobbynivå.Men det gäller ju att få en snygg koreografi.. Det känns som man har en del förväntningar på oss då gäller dansen.
    men det är jätte kul att så många tar valsen på allvar och rent går på kurs Kan tänka mig att det kan vara svårt att dra dit gubbarna.

Ct: Vilken fantastiskt god tårta du har fått tag den lät helt underbar. Sitter här och känner hur "snålvattne" börjar rinna

• Sarah81

Vad trist du ska behöva bli sjuk igen Gotland   Hoppas det får gå över snabbt så du orkar med dina konserter. Krya på dig!

• Sarah81

jag skickade iväg om efternamnsbyte igår, och visst var det med lite ångest från att vara en av 4 i den här stan med samma efternamn till det varenda kotte heter. Men mina barn heter som pappa så då kändes det naturligt att ta hans namn..

Gotland: hoppas du mår bättre idag

• Sarah81

jepp inboxen funkar.. Jag är nyfiken

• Sarah81
    Akvavit skrev 2007-12-11 10:50:10 följande:
    ~vinterbrud~Supersnygg hemsida, verkligen! (skrev detta i ett mess till dig också)Hur har ni gjort den? Kodat från scratch eller med något program?
    Kan inte mer än att hålla med Supersnygg!!
  • Sarah81
    ~vinterbrud~ skrev 2007-12-12 21:01:45 följande:
    Qozze - hur har det gått?! Fick du tag på hotellet?Jag hoppas verkligen det löst sig.
    Undrar jag med? förstår att det blev panik..
  • Sarah81

Hur är det med alla nu börjar ni piggna till?

Sjäälvhann jag få lite panik då de ringde från pastors exp och sa att de inte hade nån präst åt oss *panik*. Tack och lov i alla fall så ska vi gifta oss utanför vår församling så de skulle ordna en präst från den församlingen vi gifter oss i stället. men innan hon hade kläckt ur sig det hade jag hunnit se ex antal olika katastrofer imin hjärna...

Så pratade jag med kantorn i går om musiken och han hade jätte koll trots vi valt annorlunda musik så visste han precis

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...