Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Sitter och har resfeber inför morgondagen när jag åker till Kanada. 4.40 blir jag upplockad, planet går 8.00! Ska verkligen bli så otroligt roligt! Hoppas på att hitta lite bröllopssaker. En kompis sa att det finns ett varuhus med ett helt plan med bröllopssaker, vågar inte tro på att det är sant.

Lägger in en länk till min sida på resdagboken.se, vet inte om det funkar. Annars kan ni söka på troja69 så hittar ni mig om ni vill läsa om hur det går. Få se om jag har tid att gå in här och skriva. Det brukar vara fullt upp... Annars hörs vi om en vecka.

Länken www.resedagboken.se/Default.aspx&userId=109158&section=undefined

• Gotland08

Hej Brudar! har i kanada ar det lugnt pa brollopsfronten...hittar inga brudbutiker. Forsokte men hamnade i farliga kvarter...inte sa roligt. Har det skitkul och shoppar klader i massor

Vi hors nar jag kommer hem, har inte glomt den 19>e

• Gotland08

Lycka till Mica och krille. Jag aker hem imorgon kvall men landar i Stockholm mandagkvall. Ar trott men glad. Idag kopte jag ett par orhangen som jag nog ska ha pa brollopet

Tiden rinner ut pa hotelletsdator men jag ska lasa ikapp traden nar jag kommer hem! Vi hores!

• Gotland08

Oj, vad mycket som har hänt medans jag har varit borta Kul, bara jag inte missar något som jag ville kommentera när jag läste igenom de senaste...10 sidorna

Jisses vilka fina bilder du har på din hemsida på Gamman, Akvavit! Gillade verkligen brudbuketten från C.T. Är det "vår" ct månne? Skulle verkligen vilja lägga ut den bilden i mitt bildgalleri. Är det OK?

Stövlar, ja! Jag måste ha ett par rejäla under dagen. Vi har en plan att fotas ute nästan över allt i Visby innan vigseln, och eftersom jag vill att brudskorna ska ha klack måste stövlarna också ha det. Gillade några av dina länkar från e-bay Akvavit. Speciellt när kilklacken är vit. Kanske inte det snyggaste i normala fall men till bröllopsklänning blir det nog bäst. Men jag gillade Trettondagsaftons dojor!

Så himla fin gravyr snöbrud08! Den snor jag gärna om jag får? Vi har ju Nu och för alltid på våra inbjudningskort.

ja2007: Grattis till jobbet!

Ja, när var vi skulle ses den 19:e, var och när?

• Gotland08

Akvavit: De var var dem jag tyckte var snyggast! Hm, man kanske ska leta lite på e-bay Ska inte lägga ut bilden, men snygg bukett var det...

Jag är på på fredag, kan ha lite svårt att hinna till exakt 18.00 beror på hur mötet på eftermiddan går men det blir inte mycket senare. Kul!

Idag hittade jag krossat glas som ser ut som is. Ska testa lite, skulle vilja ha större bitar...tror jag. Kan inte fatta att det är så kort tid kvar innan vi gifter oss!

• Gotland08

Bzzz: Jättegärna!

Vi får kolla på nytt datum! Vi ska ha fotograf hela dagen och kvällen. Vill verkligen slippa alla tankar kring dokumentationen. När kommer stövlarna Akvavit? Är supernyfiken, jag kanske slår till jag med...om det är OK?

Hoppas allt går bra Q! Ska sända alla positiva vibbar jag kan

• Gotland08

Vi gifter oss borgerligt så vi kör utan psalmer. Ingångsmusik blir Enyas Only Time, utgång vet jag inte än...vi kommer ju ta brudskålen i ruinen där vi viger oss så det är egentligen bara frågan om en förflyttning. Hur vi ska göra med fler sånger vet jag inte...minst en sång till men frågan är om man ska ha två eftersom vi faktiskt är utomhus...får inte bli för långt! Svårt! Vi vill ju även ha Come What May från Moluin Rouge (har ingen aning om hur det stavas...)

• Gotland08

Välkommen Miss Sunshine! Jag har inte bestämt hur dekorationen ska se ut... Letar och har en massa idéer. Färgerna ska vara i silver, grått, brunt, glas/is, cremé och svagt rosa. Vill ha runda bord men vet inte om vi får plats, vi är uppe i lite mer än 90 gäster. Superkul att så många tackat ja men vi måste se om vi kan ha runda bord eftersom det tar mer plats.

Idag beställde vi min ring Det blev den som ligger i mitt galleri. Stenarna kommer dock att sitta tätare eftersom mina fingrar är mycket smalare än provringen.

På onsdag åker jag till London och ska leta tyg till klänningen. Var inne på SidenCarlsson och har hittat riktigt fina tyger så hittar jag inte något i London vet jag vart jag ska gå.

• Gotland08

Jag ska sy klänningen själv. Vet du några bra ställen att hitta bröllopssaker i London? Har kollat lite men inte hittat något.

Vi tänker göra slutdansen i Dirty Dancing. Ska bli spännande att se hur vi får ihop det

• Gotland08

Snöflinga 76 låter jättesnygg. Längst ner är det två bilder med en tjej i bröllopsklänning, är det din klänning? Den var supersnygg

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...