Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Hej ladies!
Här är det full rulle märker jag!
AW på en torsdag eller onsdag låter perfekt! Nu till veckan kanske?
Hej ladies!
Här är det full rulle märker jag!
AW på en torsdag eller onsdag låter perfekt! Nu till veckan kanske?
Instämmer med alla andra, din klänning var supervacker Gotland!!
Yes, mina ringar ligger i mammas bankfack!
Renoveringen går jättebra, vi har hantverkare som jobbar dygnet runt så förhoppningsvis är allt utom badrummet på övervåningen klar innan jul.
Jag ska däremot operera mig nästa vecka med 2 veckors sjukskrivning så jag kommer inte att orka någonting, tyvärr. Får se det som en bantningskur haha
Vi har hyrt ut vår lägenhet i ett par månader och avvaktar till våren istället, det är lite trögt på marknaden just nu.
Skulle vi ta en AW på torsdag??
Ja vi får se hur det går, än så länge är jag optimistisk
Då får iaf jag avstå en aw till mitten av dec. Kommer inte kunna inom den närmsta månaden.
Jag förstår att du längtar efter ringarna, det är helt underbart titta på dom, vill ha mina på mig hela tiden
Ja hyfsat stort men jag kommer att må bra innan bröllopet, annars hade jag vägrat op mig nu
Det är ju alltid en risk när man ska få narkos och så men det ska nog gå bra.
Jag pratade med floristen i helgen ang min brudbukett. Har ju det problemet att jag åker upp dagen innan + att det är minusgrader i kyrkan så vi får se vad det blir för blommor egentligen. För mig spelar det inte så stor roll, tycker inte att det är så viktigt.
Ojdå! Skönt att du mår bättre fruknas, det är inget kul att vara dålig
Det går inte att sy i kilar då?
Vad mycket du gått ner förresten! BRA JOBBAT!
Kappan var ju jättefin! Kikade på den i ditt galleri vinterbrud
Jag tänkte faktiskt ( ni vet ju att jag inte är så pysslig av mig ) köpa påsar som jag lägger i ris, näsdukar, vigselprogram och CD-rom skiva i och ställa ut på "isbänkarna" i kyrkan till våra gäster. alternativt lägga på rummen innan dom checkar in.
Min klänning hänger på en galge på mitt kontor, fick tillbaka den av en kollega idag som har sytt ner axelbanden så nu är den axelbandslös.
Bra tips!
Ikea hade också ljus som var som "bollar" i silver och guld som är jättefina.
Vi köpte ett helt gäng i silver till nyår men de passar precis lika bra till ett vintrigt bröllop
Abbie- vad roligt att du hittat en ny klänning, förstår att det inte är lätt med tanke på magen. Å andra sidan så har du ett litet liv där inne
Gotland, jag håller med övriga, ändra inte på klänningen den är superfin!
Har också en MS - asm3052 och jag behövde inte göra ändringar alls, känns så skönt!
Imorgon åker jag till Madrid, ska se Spanien-Sverige och sedan är det shopping hela söndagen