Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Min skulle bli klar i slutet av månaden...ungefär samtidigt som klänningen ska komma
Min skulle bli klar i slutet av månaden...ungefär samtidigt som klänningen ska komma
Ahhh, hade helt glömt bort den biten...måste man börja vara orolig nu?
Välkommen Wembi! och Grattis jennysnartfru, Aruba härligt!
Bra jobbat med så många kilo...wow! Ta med dig klänningen till en sömmerska och fråga om råd. Det mesta går att fixa till. Vet ju inte hur modellen ser ut men det ska mycket till om man inte kan fixa till det. Hoppas det går bra!
Åh, nu fick jag en sån där "jag har så mycket kvar att fixa" ångest... Har varken klänningen, skorna, smycken, underkläder klara...AH!
Ja det är väl så Ska ägna jullovet till att fixa alla detaljer men det kännns ibland som om man vill fixa det NU!
Ja, det är ju iallafall något jag slipper att göra...vigselprogram Tror inte någon vill ha det när man står utomhus i februari.
Idag ringde de från butik och sa att min klänning har kommit Ska dit imorgon för att lägga upp den. Det ingick visst i priset, inte mig emot
Ska ta med mig två vänner. Känner mig lite stirrig, tänk om den inte är så fin som jag trodde...
skottdagen: Det tog lång tid...hoppas det går att sy in den bra. Förstår precis hur du menar med snea sömmar...kan se hur knäppt ut som helst. Men säger de att det ska gå så får man väl hoppas att de vet vad de talar om.
EdLi, bra att det ingick i priset. Har hört om brudar som fått betala hutlösa priser för att få det ändrat.
Grattis till klänningen abbie. Ser fram emot bilderna. Vilken modell av Maggie Sottero var det? Min klänning är också en Sottero
Ambrosia är ju bara så vacker! Hade jag vetat det hade jag köpt din Den påminner lite om tanken jag hade i huvudet, men men nu har jag redan köpt en.
Jag ska till butiken idag och lägga upp den, vet inte hur lång tid det tar för sömmerskan. Men det tog bara en vecka från det att jag köpte den tills dess att butiken fick den. Den fanns på lagret i England annars hade det aldrig gått så fort.
Sen är det bara att testa hur det blir med en liten axelbandslös ärm på. Tror det kan bli bra.