• snofsan

"fina" kommentarer

oki nu blir det nog OT

men ja undrar om det e nån som har det likadant som jag...

som tex det här med kommentarer....

min mormor tittade på mina fötter en gång när jag var liten å utbrast

- meen åhhhh vilka sttora fötter du har å vilka låånga tår de e

- öhhh okej (har juh komplex för min låånga å sora fötter...

mormor en till

vi var på kusten jag med mamma pappa å bröder när ja va ungeför 10 år min mormor å morfar va med å moin moster med famlj...

jag va knubbig när ja va liten men inte tjock å ja tyckte om potatis å bea sås..

- meen lilla du inte ska du väl äta mer du som e så tjock
    - va fan,, tack...

jag börjar stor gråta springer där ifrån hon tar tag i min arm ja slår henne på armen så förtvivlad sätter mej innanför förtältet (dom hade stuga en bit ifrån oss)pappa kommer efter mej å tröstar

mormors groder hoppar verkligen ur käften på na titt som tätt...
    å trorts att jag e 24 år blir ja fortfarande lessen när dom hoppar.. men ja försökker att slå dövörat till för ja e inte den enda hon kommenterar..

• Svar på tråden "fina" kommentarer
  • snofsan

men herregud ja förstår verkligen varför du inte träffar din biologiska pappa längre... stackare

• snofsan

ja hon e så jäkla klantig..... men inte bara mot mej utan de e mot alla släktingar

• snofsan

mmmm.. de e det, men de e som sagt bara bita ihop å hålla käften för ja troro inte hon riktigt förstår att hon sårara

• snofsan

Sister of the Night: de e ingen idé att säga någottill na, då blir hon tjurig göör läänge, men ja träffar henne inte så möe heller, så de e inte värt att säga nått å om ja skulle säga något så skulle bara min mamma få skit av det sen.... ja sa ifrån när ja va mindra i tonåren då gick hon bara till mamma å sa att "vi" jag å mina bröder va så ouppfostrade... suck

• snofsan

Toratenshi : oj då vad sa hon då´ra när du morrade på na?

• snofsan

Sister of the Night : *tar emot peppen* :-P

uhhh ja bävar att säga till mormor att vi ska gifta oss aaa jag tror vi säger det dan innan bröllopet

• snofsan

drömbrud : Vi kanske skulle puta in våra mormödrer i samma rum ett dygn

• snofsan

Sister of the Night

haha ja då e man juh på väg till smekmånaden å lååångt bort ifrån henne moahhahahahah ilken bra id+e

• snofsan

Toratenshi: modigt av dej att morra ifrån iaf *bugar*

• snofsan

ninjan och jåi : ja undrar egentligen varför de e ens mormor som säger så himla duma saker till en... till mig har hon sagt typ den tröjan kan du inte ha du ser tjock ut sv. osv...

• snofsan

Karis Annelie: *hahah* snacka om noll koll din mormor har

Svar på tråden "fina" kommentarer