• september2008

flakmoppe :-)

hej
    vi funderar på att använda en flakmoppe eller en cykel med flak där fram. vi har nämligen bara 100 m mellan kyrka och festlokal. tänkte höra om det var någon mera som gjort samma sak. gärna bilder om det finns.
    kanske är det någon här som har en att låna ut nästa år. bor i halmstad, halland.

• Svar på tråden flakmoppe :-)
  • september2008

lady o lufsen - du vet ingen där det finns bilder att se???

• september2008

kanske. får väl pröva.

men jag har för mig att jag sett någon här på flakmoppe så jag får väl bara hålla tummarna att dom ser detta och kanske har en bild eller två

• september2008

hittade en bild finns i mitt galleri

• september2008

starchik - jag hittade den på champangegruppens hemsida, sedan vidare på deras blogg och ganska långt ner
    så kul att det är någon annan som ska ha flakmoppe.
    du får skicka bilder om du hittar någon annanstanns så ska jag göra det samma till dig om du vill

• september2008

kolla din gästbok. la en länk där. leta vidare dig sedan till deras blogg. fungerar det inte fortfarande så ska jag se om jag kan hitta hela länken.

• september2008
    Kapaprika skrev 2007-10-29 11:30:05 följande:
    På sätrabrunns hemsida så finns det en bild när Gry Forsell och hennes man åker på en flakmoppe....
    då ska jag leta upp den.

tack
  • september2008

är det inge annan som är sugen på att transpoterar sig i en flakmoppe mellan kyrkan och festen??

Eller ännu bättre någon som bor i halland och ha en flakmoppe att låna/hyra ut???

Svar på tråden flakmoppe :-)