Inlägg från: Fru Enamorada |Visa alla inlägg
  • Fru Enamorada

ÖREBRO-par (ny tråd)

här har ni en brud från örebro län (askersund) som redan är gift... gifte mig i somras.. kanske finns det något jag kan tipsa om så jag kollar i tråden ibland.. :)

jonna83 du nämnde farliga frestelser i kumla, vi tog vår tårta därifrån och är supernöjda!! den var jättegod verkligen och tårtan såg precis ut som vi ville! billigt var det också! :) (finns bild på tårtan i mitt galleri)

• Fru Enamorada

HannaMagnus: Tusen tack :)

Oj bättre pris än så kan du nog inte få på tårta! Det är ju kanon. Och jag som tyckte vi kom undan billigt ju hehe. Tror vi gav 2100 för 100 bitar.. Men då ingick utkörning också och det var ju 6 mil per vända alltså 12 mil..

• Fru Enamorada

jonna83 - ja vi är helnöjda iaf. funderar på att beställa en minivariant av tårtan på vår bröllopsdag nästa sommar ;) jag tror att anledningen till att du inte hört så mycket om företaget är pga att det är en kvinna som har bageriet hemma på gården och det är inte hennes heltidssyssla om jag förstod det rätt utan mer en hobby skulle jag tro.

tack så mkt :) har kollat på din klänning nu och den ser jättevacker ut!

usch tycker synd omdig/er som pysslar med inbjudningskorten :) gud vad vi pillade med de där korten, my god, tog mycket mer tid än vad vi trodde... det var jobbigt men värt det i efterhand för vi fick så mycket komplimanger för dem :)

• Fru Enamorada

ska bli kul att se bilder sen :)

• Fru Enamorada

Inlägget jag skrev försvann också.. Men det var inte så långt.. Jonna, det var kanonfina inbjudningskort! Skönt att ni inte ska göra så många.. Vi gjorde 65 st, puh... Det tog sin lilla tid! (finns bilder på galleri om nån är nyfiken)

Det där med vilka man ska bjuda är jättesvårt... Ska man bjuda den så måste man ju bjuda den osv.. Det slutade med att vi bjöd över hundra. Nu i efterhand är det några som jag tänker att de kanske vi inte hade behövt bjuda, men men gjort är gjort och det var jättekul att ha så många där och alla hade kul (tror jag iaf, hehe) och det känns bra att inte ha uteslutit någon eller gjort någon sur för att inte den fick komma osv... Vi har inte så många småbarn bland vänner och familj men vi gjorde som så att vi bjöd dem och sen var det upp till föräldrarna hur de ville göra och alla (de två familjerna det gällde... ) ordnade barnvakt för tyckte det var enklast och roligast så. Men 20 barn är ju aningens fler så förstår om ni tycker det kan bli rörigt... Men jag tycker erat resonemang låter bra, att de som måste vara med får självklart vara där men annars är det en vuxenfest. Blir det många barn kanske ni kan ha ett litet barnrum, där de kan titta på film lr leka och underhålla sig med något annat.

• Fru Enamorada

haha nu skrev vi typ samma sak waersta.. :) låter bra som ni har täntk tycker jag... De äldre barnen kanske kan turas om att gå ner på vuxenfesten om de vill det...

Svar på tråden ÖREBRO-par (ny tråd)