Inlägget jag skrev försvann också.. Men det var inte så långt.. Jonna, det var kanonfina inbjudningskort! Skönt att ni inte ska göra så många.. Vi gjorde 65 st, puh... Det tog sin lilla tid! (finns bilder på galleri om nån är nyfiken)
Det där med vilka man ska bjuda är jättesvårt... Ska man bjuda den så måste man ju bjuda den osv.. Det slutade med att vi bjöd över hundra. Nu i efterhand är det några som jag tänker att de kanske vi inte hade behövt bjuda, men men gjort är gjort och det var jättekul att ha så många där och alla hade kul (tror jag iaf, hehe) och det känns bra att inte ha uteslutit någon eller gjort någon sur för att inte den fick komma osv... Vi har inte så många småbarn bland vänner och familj men vi gjorde som så att vi bjöd dem och sen var det upp till föräldrarna hur de ville göra och alla (de två familjerna det gällde... ) ordnade barnvakt för tyckte det var enklast och roligast så. Men 20 barn är ju aningens fler så förstår om ni tycker det kan bli rörigt... Men jag tycker erat resonemang låter bra, att de som måste vara med får självklart vara där men annars är det en vuxenfest. Blir det många barn kanske ni kan ha ett litet barnrum, där de kan titta på film lr leka och underhålla sig med något annat.