• Jonna83

ÖREBRO-par (ny tråd)

HannaMagnus

Jag ska ha blå rosor i min brudbukett, men jag funderar på att göra det enkelt o bara sätta ihop nått fint o bara vira nått fint band runt stjälkarna..typ.. Har ingen lust att kasta ut massa pengar bara för en brudbukett.. Blå rosor är dyra ändå ;)

Angående hår o smink är jag riktigt, riktigt kass på att göra sånt själv så jag funderar på salong Goa.. de tar 1750 o uppåt för bruduppsättning.. vet ju inte vad som är bra pris o inte.

Fotograf ska vi kolla upp nästa vecka, så då får vi se.

Waersta

vi gifter oss den 16 aug! Hur mycket kostade det??

• Jonna83

Fru enamorada:

Åh, va kul att se tårtan ;) Jag har varit lite osäker då ingen verkar veta nåt om dom men då har jag iaf ett positivt omdöme ;)
    Ni var jättefina förresten! Din klänning liknar lite den jag ska ha (finns i mitt galleri)

Håller för fullt på med inbjudningkorten nu. Måste lägga in en bild så ni får se sen, vääldigt pilligt ;)

• Jonna83

ja det var faktiskt mer jobb än jag trodde oxå.. Trodde att jag lätt skulle kunne sätta ihop dom på en vecka när jag väl visste hur jag ville ha dom men ack så fel jag har.. ;) Jag kanske kan göra ett om dagen, så mycket pill o grejjer. Men så valde jag kanske att göra dom på ett inte alltför enkelt sätt heller.. men det är det värt! ;)

• Jonna83

angående det här med att ha nån som sjunger i kyrkan.. Borde man inte kunna ringa till kyrkan o fråga dom om dom vet nån? De borde ju ha haft många som sjungit på deras vigslar..Eller?

• Jonna83

jaa... precis. Får börja ringa runt lite imorrn tror jag..

• Jonna83

Nu har jag äntligen lyckat få ihop två hela inbjudnignskort!! Tog "bara" drygt en vecka. Tur jag började i tid.. Det där som är i hjärtanen är krossat glas som åker runt löst i hjärtanen iaf, om det är nån som undrar ;)

• Jonna83

eh.... ja, o själva poängen med det inlägget gick ju förlorat av att jag glömde skriva att de finns i mina bilder såklart.

• Jonna83

ja det är verkligen tur att det inte behövs så många.. ;)

• Jonna83

ja va är det egentligen? Är det sånt man skickar ut långt innan inbjudningarna?

• Jonna83

Åh tack ;) Vad glad jag blir!

Svar på tråden ÖREBRO-par (ny tråd)