Skrev ett låångt...och rörigt inlägg och så *poff* Borta...
Iallafall, i något kortare drag, men säkert minst lika rörigt; Vi kommer säkert att reducera lite på gästlistan, svårt det där med vilka man ska bjuda och inte, jag vill bjuda ALLA, men det går ju inte! En del som vi aldrig umgås mer än väldigt sporadiskt med vill jag bjuda bara för att det KÄNNS rätt, detta gäller tex vissa av mina kusiner som jag är uppväxt mer eller mindre med, men...då känns det lite som att bjuder jag ett gäng kusiner så måste jag bjuda alla... Tror dock att lite av dessa funderingar kommer att klarna när vi offentliggjort allt för våra föräldrar, jag mehöver mammaråd i det här...=)
Nästa fundering gäller barn... Från början var det självklart att alla barn skulle vara medbjudna på vigsel & fest... Nu börjar vi dock inse att det kan bli lite rörigt, ca 20 barn, inklusive våra egna 3, varav större delen kommer att vara 1-5 år... Alternativet barn på vigseln, därefter vuxenfest skulle gå om det inte var för att vi kommer att ha vigsel och fest på samma ställe, mitt ute i buschen, vilket gör att det inte blir nåt bra tillfälle att lämna barn till ev barnvakter osv... Nu lutar det åt att det helt blir en tillställning för bara vuxna, självklart kan man ju göra avsteg i vissa fall där det kanske inte går att lösa på annat sätt än att barnen är med... Våra egna kommer att vara med under vigseln och en stund av kvällen, sen får nog grabbarna åka hem till mor sin. Lilltösen får nog vara kvar, alla barnvakter kommer ju att befinna sig på festen (förhoppningsvis)... Hur tänker ni andra göra??
Det där vart ju BÅDE längre och rörigare...