ÖREBRO-par (ny tråd)
De är jätteduktiga på Wasa, jag har tagit kort där sen jag var liten.
Fru Hennerdal skrev 2007-10-03 15:16:12 följande:
De är jätteduktiga på Wasa, jag har tagit kort där sen jag var liten.
Fru Hennerdal skrev 2007-10-03 15:16:12 följande:
Shit, hur många ska ni bjud? Jag har typ 25 inbjudningkort att göra.. för typ på varje inbjudningskort går det 3-4st. Tack å lov säger jag, för jag gillar inte att pyssla.
Ojojoj.. det är många det.
Vi har skalat ner till bara de vi faktiskt umgås och träffar ofta. Föutom Gunnars kusin som bor i Västerås.
Jag har också lite svårt för det där med barnen.. jag vill ha med dem på vigseln, men sen på festen vill jag inte behöva tänka på det utan mer ha en "vuxenfest" men hur gör man då? För som du skrev så är ju alla barnvakter med på festen.. kan ju inte tvinga någon att åka hem med barnen.
Vi har ju ett rum på övervåninen där vi tänkt ställa en tv med dvd, lite chips och dricka och annat skoj. Leksaker.. spel m.m. Men de barnen som är stora nog att ta hand om dem, runt 12-14år, de kanske vill vara med på festen också. Ja jag vet inte hur man gör..
Vi bjuder alla till allt.
Åh.. jag som älskar att stå i centrum!! Jag har tagit kontakt med en sångpedagog som ska hjälpa mig så jag kan sjunga för min m2b på festen.
Jag kan inte sjunga.. men hoppas att med hennes hjälp kunna sjunga hyffsat iaf.
Jag får betala 100:- halvtimmen. Jag ska gå ganska ofta, börjar efter nyår. Speciellt i början ska jag gå ofta och sen blir det lite glesare mellan träningarna.
Vad planerar ni härnäst? Jag funderar på att beställa skor.. har hittat superfina på nätet, men kanske ska vänta tills klänningen kommer?
Åh andra sidan, hur mycket ser man av skorna? Vill ha en liten men rejäl klack. Ska ju vara ute på vigseln och gå i stentrapp i stilettklackar är nog inte det lättaste.. jag som inte kan gå med det på plant golv.
www.99weddingshoes.com/sdp/404279/4/main-2167245.html här har jag hittat mina..
Det är bara i stock 1 och 2 som man kan beställa. de som jag vill ha heter mc-063
Haha.. jag kan verkligen inte sjunga.. det är bara meningen att hon ska hjälpa mig så att det inte låter jätteilla!!
Jo jag väntar nog några veckor med att köpa skorna.
Vart ligger huset? *nyfiken*