ÖREBRO-par (ny tråd)
Det är så skönt med hus.. vi har bott i vårat i 3,5år nu och tiden bara rinner iväg.
Det är så skönt med hus.. vi har bott i vårat i 3,5år nu och tiden bara rinner iväg.
Här i Östansjö är det inte alls dyrt. Supermysigt och trevligt ställe att bo på.
Bor hon i Östansjö alltså.. Vart?
Min mor bor ju på Blomsterhultsgatan, toppen område. Bara skolan som är sådär..
Snacka med HannaMagnus, de ska ju ha festen på samma ställe som bröllopet är plus att det är vid en sjö.
Jonna: Vi har tänkt att åka på bröllopsresa.. men vi ska ju inte köpa hus just nu.
Kanske ni kan åka på en weekend bara? Eller bo någon extra natt på hotellet? Bara för att lyxa lite.
Vart ska ni sminka er?
Jag har inte bokat frisör än.. möjligt att hon kan sminka. Hur som helst så vill jag att den som sminkar har Mineralmakeup ID, helt suverän!!
Jag älskar mitt ID, finns många andra mineralsmink som säkert också är bra men jag gillar mitt ID. Använder det jämnt.
Hm.. så om hon inte sminkar så måste jag häva mig in till stan iaf för sminket.. kanske lika gärna kan göra allt där då?
Vet inte alls.. "känner" en tjej som håller till inne i stan, supergullig, men vet inte om det passar. Jag vill ju ha någon som vågar ta ut svängarna lite. Då kan jag ju göra make up hos vem som helst när jag redan är i stan.
Skulle vilja göra den på hudateljén, ska ju dit i november, får fråga dem då.
Jag tänker spontant frisyren först! Annars så om det ska sprayas och grejas så är det nog lätt att sminket blir förstört..
Fru Hennerdal skrev 2007-10-09 14:35:43 följande:
Har ni tänkt ha tiara? Blommor eller annat i håret?