Inlägg från: Nataluskan |Visa alla inlägg
  • Nataluskan

Mars-April 2008

Miss(snartmrs)A: Kul att du såg detta att jag tyckt vi skulle slå oss samman

Då berättar jag lite om mig själv också då..
    Natalie och Johnny vi gifter oss den 5 april i Gdansk- Polen.
    Innan det i början på feb ska vi gifta oss borgerligt här hemma, detta för att det ska bli smidgare i Polen med det kyrkliga (som är det som vi räknar)
    Våra inbjudningar har redan gått eftersom vi ska vara utomlands och vi vill att man skall hålla datumet
    Vi kommer ha ett litet bröllop, ca 23st, närmaste släkt och familj och några utvalda väldigt nära vänner som vi umgås mest med. Klänning skall sys upp har hittat en kanon sömmerska i Solna..
    Just nu pågår letade efter den perfekta i mitt tycke rubinen som skall sitta i min ring...
    Ja i korta drag vad som händer nu...
    Vi har en hemsida natalieojohnny.weddingannouncer.com, där finns lite bilder nu på våra inbjudningar och jag tror jag lagt inte lite bilder på kyrkan och omgivningar..om inte annat så kommer jag göra det...

• Nataluskan

Låter romantiskt att gifta sig på en strand om man känner att det passar en.
    Allt beror ju på vad man känner mest för.
    Det var nog så som MrsfellerA skall ha sitt bröllop som min m2b ville ha det från början nu är han så på när det gäller "vårt" sätt att gifta oss så han som inte vill ha några gäster alls från början..nu kommer han på den ena och den andra

• Nataluskan

Jag kan bara hålla med om att även jag sitter för mycket framför datan..

Nu är det så kul ju när det blev liiite mer fart på tråden

• Nataluskan

Ok nu till en fråga..
    Vi har suttit hemma och skissat på ett emblem typ som man förr hade på örngötten ni vet då var det initialer..
    Men vi skulle vilja ha det där första bokstaven i våra namn flätas ihop, ungefär så som MrsFellerA har i sin lilla bild..och vi skulle vilja ha sådana tex på sängkläder och kanske en mindre skylt med vårt bröllopsdatum på som vi ska sätta på en "park"bänk vi skall i i trädgården, turturduvornas bänk ..
    Vet ni nåt företag som gör sånt?

• Nataluskan

ÅÅ hittat sånt jag letade efter..men kom gärna med tips...
    Monogram var ordet jag letade efter..

• Nataluskan

Tack har kollat där men dom hade inte det som jag var ute efter..men där på Ottilia hade dom det jag var ute efter
    Vilka fina sängkläder...

• Nataluskan

Precis, tänkte att det kunde man ju önska sig då. Ingen aning om vad det kostar..än iallafall har mailat och frågat..

Vi funderar verkligen påvad vi ska önska oss..svårt o jobbigt..

• Nataluskan

Jag fick inte upp den på jobbdatan måste kolla nu när jag är hemma
    Nej tyvärr har jag inget eget material vill ha nytt

• Nataluskan

Attans vad dyrt, men det är väl ijuförsig inte upp till mig att avgöra det ska väl köparen avgöra..
    Tur att jag var inne på bomullstyg
    Om jag får som jag vill så närmar det sig 4000kr...

Svar på tråden Mars-April 2008