Inlägg från: Mica o Krille |Visa alla inlägg
  • Mica o Krille

Mars-April 2008

Hallå, hoppar in här om manfår!
    Vi ska gifta oss den 26 April 2008, flyttade datumet från 26 januari. Min blivande var lite stressad då vi börja planera för 1½ vecka sen o ville spara mer pengar, så, nu blev det detta datum istället.

• Mica o Krille
    MrsFellerA skrev 2007-10-15 09:32:59 följande:
    Mica o KrilleBra idé att skjuta på det tycker jag... Man vill ju inte behöva stressa ihjäl sig!
    Ja, jag känner det nu med. Var lite tråkigt först men nu känns det bättre.

Den där sidan, weddingannouncer, hur får man det till svenska? =)
  • Mica o Krille

Våra inbj kort kommer också vara vinröda.

• Mica o Krille

Nu har jag valt tärnklänningarna...
    Fast gårdagen var inte så trevlig som jag hade hoppats på.. Jag skulle ha mina systrar som tärnor, självklart! Så jag mötte upp dem båda i centrum för att ta bussen till Täby. Men ena min syster tog med sin kompis. Jag sa till henne att jag inte ville detta, jag ville bara åka som systrar! (Hon är yngre än mig ja)
    Hon snacka om att de bestämt att hon skulle åka till täby med henne för en vecka sen redan, fast hon o jag bestämt att vi skulle åka o prova ut tärnklänning till henne.
    Hon VÄGRA gå på bussen för att hennes kompis inte fick följa med.. Då röt jag till henne att "då kan du skita i att vara tärna på vårt bröllot också!" Och det läskiga var att det tog mer än väntat.. På bussen börja jag storgråta...
    Min äldre syster var där med mig o trösta mig.. Usch, att sådant här kan ta så hårt.

Nu är inte hon min tärna.. För hon vägra.. Det gör ont. Ont..

• Mica o Krille
    MrsFellerA skrev 2007-10-15 18:38:57 följande:
    Mica o KrilleVad är det du vill ha i svenska? Rubrikerna på sidorna ändrar du genom att gå in på "You pages", därefter klickar du på tabben "page names". Skriv in vad du vill att det ska heta och klicka "Update" längst ner på sidan.
    ¨

Tack!
  • Mica o Krille

Jag vet inte hur jag ska göra med min syster, jag blev verkligen ledsen. Och saken är den att hon alltid gör såhär o alltid kommer undan med det.. Jag vet inte om jag ska svälja allt eller lära henne en läxa.. Men det är så tråkigt det med.. Hoppas jag kommer till ett svar snart..
    Tack för era uppmuntringar osv. :)

Nattulskan, härligt!!
    Jag ska köpa en ny kalender, bra att ha i planeringstider o kommer bli så härligt att få skriva bröllop!
    Men allt känns som en dröm bara.. Jag kommer väl stå där samma dag o allt kommer smälla till mig i ansiktet.. Hoppas jag inte får panik då!

Vad ska man planera nu? Tycker det är så långt bort!
    En ny kyrka är bokad + lokal.. Jag har köpt klänning, tiara, rispåsar, beställt hem hindersprövning o val av efternamn. Skickar in dem i Januari. (Vi skulle ju gifta oss tidigare, därför vi har dem redan nu) Planerar lite på dek på bord osv.. Men jag vill ha nåt att göra! Blir tokig!

• Mica o Krille
    Zlemma skrev 2007-10-16 22:11:22 följande:
    Mica o Krille: Hindersprövning får ni nog beställa hem en ny lite senare, för den räcker väl bara i fyra månader?
    Jaha, jag trodde det var EFTER man skrivit på o skickat in.
    Ok, då vet jag.
  • Mica o Krille

brud080419, jaha. Tjena!

Troll-P, 1 mars 2008, Mariakyrkan (Helsingborg)
    Brud i Thailand.., 5 mars, Koh Lanta, Thailand (bor Trollhättan)
    Neppe, 8 mars 2008, Munsala kyrka, Finland
    080315, Bromma kyrka (Stockholm)
    MrsFllerA, 20 mars 2008, Koh Lanta, Thailand
    Yoyo78, 29 mars 2008, Sävsjö i Småland (bor i Göteborg)
    Nataluskan, 5/4 2008 (Polen- Gdansk)
    DetOrdnarSig, 5 april 2008 (Fasta paviljongen/ Långholmens Folkhögskola, Stockholm)
    12april, 12/4 2008 Vreta Kloster, utanför Linköping
    Miss (snart mrs) A, 19 april, Hemligt (Skåne)
    Tooticki, 19 april 2008, S:ta Birgittas Kapell (Göteborg)
    Brud 080419, 19 april 2008, Djursholms Slott (Stockholm)
    Mica o Krille, 26 april 2008, Angarns kyrka. (sthlm)

• Mica o Krille

Klänningen har kommit.....
    Jag är sååå missnöjd! Klänningen är inte alls lik den på bilden, den är vinröd o denna är julröd... Mönstrerna är inte likadana, de har glömt att sy fast tyget som ska sitta över släpet så den sitter fult i ryggen, står ut, DEN SER SÅ "B" UT!!!!

ÅÅÅÅH INTE ENS KLÄNNINGEN BLIR RÄTT... JAG GER UPP....

• Mica o Krille
    DetOrdnarSig skrev 2007-10-23 10:11:05 följande:
    Mica o Krille:Guud va tråkigt! Hade du beställt en kopia?
    Nej, det stod att den är helt ny o aldrig använd. Stod inget om en kopia, han sa inget om det heller. Jag känner mig grundlurad, FAn vad tur att jag tog payson garanti, så jag kan skicka tillbaka den...
Svar på tråden Mars-April 2008