Mars-April 2008
Mica o Krille:
Åhh herregud va ja lider me dig!
ja köpte precis samma klänning!
Sååå himla fin på bilderna, otroligt vacker o alldeles underbar!
O vad får man hem? suck en helt annan skulle man kunna säga, för inte fasen såg den ut så..
14 dagars leveranstid står de, men efter ca 2 månader kom den.. Ja va ute i sista minuten, hade en annan klänning men ångrade mig när ja såg denna köpte denna o lämnade tillbaka den ja hade.. tänkte att får ja klänningen efter 14 dagar hinner ja lämna in den o sy om den innan bröllopet. Saken är den att den också "fastnade" nånstans o kom dagen innan bröllopet!! O dessförinnan hade ja letat o letat efter en annan i fall att men hittade ingen.. O då detta vart mitt enda alternativ fick ja lova att ha den.. För de första så kan man undra vad för mått han hade för de va då fasen inte mina mått.. O tyget va huh o släpet va ihh o näeh de va inte alls bra.. Men ja och mamma satt uppe halva natten (dan innan bröllopet) o fixa o trixa, klippte b.la av släpet, blev mycket mycket bättre.. Ja fick lov o ha den o ja är jättenöjd i alla fall.. han sa inte till mig heller att den var från KINA :( arghh. usch o fy hoppas de löser sig för dig...
Ska åka o jobba nu men ska lägga ut bilder senare där kan du få se hur de såg ut till slut..