Mars-April 2008
De var verkligen jättefina! Känns verkligen superlyxigt att ha med handbroderade monogram. Särskilt nu när allting massproduceras...
De var verkligen jättefina! Känns verkligen superlyxigt att ha med handbroderade monogram. Särskilt nu när allting massproduceras...
Det fanns ju en prislista att ladda hem! Eller är du ute efter något egengjort?
Nej...några problem med kylan får vi nog inte...snarare tvärtom. Oroar mig istället lite för att det kan bli lite väl varmt i klänningen. Tur dock att vi ska gifta oss på kvällen, så åtminstone inte under den hetaste tiden på dagen.
Vad gäller skor vet vi inte än om vi kommer att behöva några, men jag har köpt ett par jättesöta enkla slip-in sandaler utifall att...på sommarrean för 69:-!
Verkligen supersnygg klänning Nataluskan! Lite avundsjuk....kan inte riktigt ha en sån klänning, för då lär jag väl smälta bort där på stranden.... Samt att det inte riktigt matchar min blivandes bomullsbyxor och vit skjorta... Men man kan ju alltid titta på era klänningar och sukta!
Vi planerar att ha en fotograf under ca 5 timmar. Från strax innan vigseln startar tills en bit in i middagen. Vet dock inte ännu vad det kostar, det blir ju i Thailand så priserns kommer garanterar att skilja sig från Sverige.
Eftersom det bara är vi två vill vi ju ha en massa bilder på allt, det finns ju inga gäster där som kan ta kort. Sen planerar ju självklart också att ta en del porträttfoton.
Nataluskan
Det låter ju verkligen super! Det är skoj med många bilder!!!
080315
Den kommer från 1koo...det är det som står under "Den rätta?"-skylten...jag ville inte göra reklam å öppet..
Jag är också hur veligt som helst, och så vet jag inte om jag vill/vågar beställa från Kina. Suck...skulle verkligen vara skönt att ha en klänning färdig hemma i garderoben och slippa bry sig sen.
Lägger också upp mig på listan, fast jag inte heller gör något bröllopsrelaterat för tillfället. Väntar på svar, från vår koordinator i Thailand, på vårt 1000-frågors mail.
Troll-P, 1 mars 2008, Mariakyrkan (Helsingborg)
080315, Bromma kyrka (Stockholm)
MrsFllerA, 20 mars 2008, Koh Lanta, Thailand
Nataluskan, 5/4 2008 (Polen- Gdansk)
Miss (snart mrs) A, 19 april, Hemligt (Skåne)
Tänk egentligen vad knäppt det är att man börjar kolla brudklänningar så tidigt!!! Det är nästan ett halvår kvar för oss och här sitter man och ska försöka välja redan nu. Snacka om att det här med bröllopsplanerande kräver sin tid!