Mars-April 2008
Idag kom min väska som jag ska ha på bröllopet, köpt den från Assesora, Fancy Hands..
En beige satin historia
Idag kom min väska som jag ska ha på bröllopet, köpt den från Assesora, Fancy Hands..
En beige satin historia
Jag kan visa hur min klänning kommer se ut...väldigt lik iallafall (observera att sptes "tunikan" bildar släp bakom) lite svårt att se på bilden..
www.alfredangelounitedkingdom.com/index.cfm/fuseAction/COLLECTIONS.productDetail/fromAdvancedSearch/0/productID/a23ec1b2-9412-46c9-83e6-1f2e0a7fccb0/categoryID/1af402e9-205f-4b7b-9d22-6fec77b3d187
Vad gäller skor så har jag köpt ett par kilklack skor, typ samma modell som brusskor men mina är i skinn, ljustbeiga.
080315 Nu när hösten kommer så borde det komma en massa olika kappor, boleros, pochos och jackor, höstvädret liknar väl våren ganska mycket.
TACK vad snällt sagt...den passar för mitt tillfälle dvs i den strikta katolska kyrkan
Nu har jag bokat flyget och hotell till mig själv, min mamma och Johnny= blivande maken, det blir vår 2:a fixar-resa..
*Längtar* förhoppningsvis hinner vi lite annat mer än möten med restauranger/lokaler, prästen/kyrkan, konditori, frisör/smink och så köpa Johnnys kläder, floristmöte, mm mm.
Vi ska åka den 28 november på kvällen och kommer tillbaka på söndagen den 1:a advent (vår 5:e förlovningsdag)
Lite mer "vanlig" shopping
Hoppas att jag kanske hittar nåt annat par skor till mig istället för de jag redan köpt eller så kan man ha att byta med
ÄLSKAR skor!
080315: Den var ju jättefin, precis lite blommor och nåt nätt smycke, vet inte vad du gillar men sådna flygande eller heter flytande pärlor, jaja..
skulle ju passa klänningen jag tyckte den var jättefin enkel och elegant!
Sådna här pärlor..svävande hette det visst...
webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=52
Miss (snartMrs) A: Vart vart vart? Har ni bestämt er vart ni ska åka nu?
*nyfiken'*
Självfallet är det upp till en själv och sin partner vart man skall ha bröllop o fest
Tycker ert bruna och gröna låter underbart, fräscht!
Såg bilder på nåm som hade gift sig de hade vita dukar på borden och guld löpare som de dukat "över bord" med och sådana där "under" tallrikar i guld och så antar jag att de olika rätterna kom in på andra fat som ställdes på denna under tallrik, åhh var komplicerat att förklara då..men i vilket fall som helst det var också lite annorlunda och fint tyckte jag
Vi kommer köra på olika röda nyanser och olika creme nyanser..
Åh så mysigt det låter!
Precis jag tror också att man är ganska trött efter bröllopet.
Vi ska väl försöka göra en del och se en del men ta det lugnt också, (måste rkänna att jag ofta har lite svårt att ta det lugnt, jag är nog lite väl nyfiken) *S*
Halloj mars och aprillare
Hur har helgen vart..
Vi har redan fått svar på våra inbjudningar ett par som redan tackat JA, och de som står oss närmast också jipppiii och jag frågade då om hon kan tänka sig att sjunga och det ville hon gärna.
Så nu ska hon börja träna på "vår" låt
Dom ska vara våra vittnen också när vi ska gifta oss borgerligt.
Sååå glad
12april: Det låter ju bra, det är ju inte alltid som dyrast är bäst!
Fina bilder vill man ju verkligen ha.
Vi har valt en fotograf som ger oss 900bilder på en skiva och 120-150 i album kostnaden skiljer sig markant från svenska vi kommer att betala 2500kr för detta.
Mrsfeller A: Tyckte också att din klänning var väldigt fin
Det ska verkligen bli kul att många bilder, då man man ju hoppas att hälften eller 1/4 del då är det ändå väldigt bra...
Jaha snart är helgen här...och jag känner mig lite stressad.
Har mycket på jobbet och vart bortrest i veckan, så dels har jag inte hunnit träna en enda gång och ja så vår helg kommer innehålla lite god mat (och hemmalagad inte restaurang trött på det)och lite film och så måste jag inte och jobba på söndag..
Vad hittar ni på?