galleriet?
hej jag har en fråga e de nån som ska godkänna mina bilder som ja har lagt ut i galleriet?
jag får det lixom inte synligt för er andra hur gör man egentligen?
tacksam för hjälp
hej jag har en fråga e de nån som ska godkänna mina bilder som ja har lagt ut i galleriet?
jag får det lixom inte synligt för er andra hur gör man egentligen?
tacksam för hjälp
jag undrar samma sak tror inte man kan se mina heller
När du lägger upp bilden hos dig så finns det en ruta under som du får kryssa i och sen välja vilken mapp bilderna ska läggas upp i galleriet på, har du gjort något val där?!
"Visa bilden i det allmänna bildgalleriet" heter rutan man ska kryssa i (finns nedanför ställer där du browsar fram din bild som du vill lägga upp)
nej inte när jag laddad upp gjorde jag inte det men sn så ändrade jag till det,, kan ni se om ja har bilder ute på mitt galleri?
snofsan
Nja.. alltså det är ju en 75 bilder att gå igenom och de är inte användarnamnsknutna, så det blir ltie svårt!
Men testa o ladda upp en ny bild och klicka i rutan direkt o se om det fungerar då, jag kunde själv se mina bilder direkt.
går det inte bara gå in på min sida å se har gjort det själv men ser inget
TAck för visning på din sida om alla gubbar så jag provar lite o ser vad det blir :- )
Nej kan inte se några bilder i nåt galleri. Du har inte ens nån sån där ikon för galleri.
; - )
nu har jag tagit bort och tagit in igen å den här gg har jag kryssat i rutan direkt
ah du menade i ditt privata galleri?! Ja det kan jag göra.. hmm.. nej du har inget galleri! Du har inte det öppnat till allmänheten. Klicka på "min sida" titta längst ner till vänster och välj "kontoinställning" därpå väljer du "inställningar" scrolla ner och klicka i ruta 4 "bildgalleri" och tryck på spara.. sen kanske det fungerar?!