galleriet?
hej jag har en fråga e de nån som ska godkänna mina bilder som ja har lagt ut i galleriet?
jag får det lixom inte synligt för er andra hur gör man egentligen?
tacksam för hjälp
hej jag har en fråga e de nån som ska godkänna mina bilder som ja har lagt ut i galleriet?
jag får det lixom inte synligt för er andra hur gör man egentligen?
tacksam för hjälp
yes tack så himla möe
det funka
Nu lyckades nog jag med, tackar :)
Vad bra, ingen fara!
Hej
Vet någon hur man hittar bröllopsklänningar som finns på galleriet? Det finns en bild som heter "Shannon.jpg" Jag skulle vilja veta var man kan köpa den klänningen och vilken som är designern?
Kan man på nått sätt se ägaren till fotot som visas i det allmänna galleriet?
Har nämligen hittat en bild på en bukett osm jag gärna skulle vilja använda mig av som inspiration.
Nej det kan man tyvärr inte :(
Hm... Nu har jag försökt allt det ni skrivit här, men kan fortfarande inte se bilder jag sparat i mitt eget galleri. Hur gör jag för att spara och samla dom där så att jag kan titta på dom själv?
Du har lyckats med en bild :)
Ja, det är klart! :) Fast det gjorde jag för någon vecka sen. Idag ville jag lägga in fler, har ett gäng bilder på brudbuketter, frisyrer och annat. Men jag får inte till det... :(
Klicka på "Min sida" Gå sedan in i Galleriet och om du skrollar ner på den sidan där du ser din bild så skall du kunna lägga in bilderna där :)
Jag har försökt typ tusen gånger med bukett bilder, och det har inte funkat. Nu provade jag en frisyr bild, och vips! :D Nu ska här laddas upp bilder!
Börjar ana att det kanske var fel filformat på de första bilderna jag försökte ladda upp... :p Läste någonstans vilka filer som gick bra, och det var en bmp fil som inte fungerade. Får väl försöka fixa till det lite senare!