29 september 2007, forts.
Är det någon mer som skall gifta sig den 29 september? Hur långt har ni kommit i planeringen, bokningar etc?
Fortsättning, den gamla tråden är stängd
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2357082.html
Är det någon mer som skall gifta sig den 29 september? Hur långt har ni kommit i planeringen, bokningar etc?
Fortsättning, den gamla tråden är stängd
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2357082.html
nygift och helt slut
allting blev som jag ville ha det. helt underbart från början till slut!
dock så undrar man ohc hoppas att gästerna också haft lika trevligt. sen undrar jag också om det behöver vara ett dåligt tecken att inte jättemånga dansar. men alla satt ju och pratade istället.
ska skriva min berättelse framöver, åker till rom på torsdag!!
frumattson - var inte festen lyckad, vad var det då då? :-/
En dag fylld av massa känslor, glädje, skräck (inför vigsel ) vördnad, gapskratt, kärlek m.m.
Nu pustar vi ut och förbereder inför bröllopsresa i morgon.
Vi hörs sen
GRATTIS allihopa!!!!
Men nu var det ju ett dygn sen ni gifte er (o lite mer)
raska på med bilderna!!! ;)
Fru Svanström här!
Vår dag vart helt underbar, regn på morgonen men jag litade på att smhi´s prognos skulle stämma och hör och häpna regnet slutade att falla när jag satt hos frissan och när vi fottades så sken solen på oss en stund!
Jämtlandstaus
Njae, festen var väl inte direkt lyckad, men jag är ändå nöjd. Många gäster tackade nej fast dom sagt ja bara några dagar innan och en hel del åkte hem tidigt för att dom inte planerat ordentligt. Det var tråkigt... MEN det var faktiskt rätt okej ändå.
Det kunde varit roligare, men med tanke på att mina gäster som skulle åka 65 mil dagen efter inte drack så mycket och så... det är ju rätt rimligt.
Jag var super mega trött, ändå hade vi en trevlig natt tillsammans jag och min make
Nu är man hemma och veckan har börjat igen... det blir inte så mycket mer än så här. Önskar vi kunde åka bort men men... vi får njuta av det gifta livet hemma tillsammans hela familjen.
Igår plockade vi med alla saker vi fick, och alla saker lilleman fick på dopet. Det var en del... vi är nöjda.
Nej dags att ta hand om barnen
nu ligger EN bild i mitt galleri, den enda jag har faktiskt för tillfället =)
Ett stort grattis till Fru Svanström! Hoppas att hela dagen var till belåtenhet. Kram
Hej Fru Tallstig
så trevligt att "se" dig
allt var till belåtenhet, ska berätta allt sen när vi ses
kram
... tips... se min press...
hur har det gått för er?
Det är stiltje i tråden.
Vi är hemma från bröllopsresan, en vecka i Skottland utan barn! underbara vyer, god mat, härliga långa nätter (då vi tog igen 2½års brist på sömn) bodde på slott 1 natt och besökte flera i turistsyfte. Underbart underbart!!