Inlägg från: AnnaochHenrik |Visa alla inlägg
  • AnnaochHenrik

Augustilistan 2008 forts

16 aug skrev 2007-10-02 17:18:53 följande:

Förresten.. är det någon som ska till Vapnö på söndag?
    Vi hade tänkt det eftersom vi bor i Halmstad och allt, men nu har m2b överträffat sig själv och bokat in hotellvistelse den dagen! Mer än så vet jag inte, ska packa en väska och vara beredd att lämna stan på lördag! Då gör det inte så mycket att jag missar bröllopsmässan faktiskt...
  • AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2007-10-10 20:57:41 följande:

Är det bara jag som tycker att tiden går lååååångsamt????Känns superlångt till augusti!!
    Ähhh... Det är ju snart advent, sen rullar det på och så är det jul och nyår. Rätt vad det är så är det alla hjärtans dag, sen så kommer påsken och då är det vår och fint ute, och helt plötsligt är det sommar!
    Ärligt talat: Ibland tror jag att det ALDRIG kommer bli augusti, speciellt inte den 23:e... men det är rätt skönt att det är ett tag kvar, så hinner förhoppningsvis alla bitar falla på plats!
  • AnnaochHenrik

16 aug skrev 2007-10-20 20:52:34 följande:

gaaahh jag köpte ju såna "genomskinliga" kuvert, men hallå, vem sjuton skickar julkort i såna?? Så nu måste jag ringa & fråga om jag får lämna tillbaka dom.. För det ser ganska misstänksamt ut om man har såna. Borde ha röda?
    Jag skickade julkort i såna ifjol, hehe... tror inte nån misstänkte nåt då. Men så gjorde jag å andra sidan urtjusiga hemmagjorda julkort och ville att korten skulle synas genom kuvertet, så jag tror inte någon väntade sig något annat än julkort när de öppnade dem...
  • AnnaochHenrik

Nej, jag tror inte att folk misstänker något! Folk har så mycket att fundera på ändå i jultider, så jag tror inte att de går och funderar på om det verkligen är ett julkort de får - oavsett hur tjusigt kuvertet är

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts