Augustilistan 2008 forts
Skojar ni eller, vi får smått ångest när man tittar igenom budgeten som inte håller även fast man försöker hålla alla kostander nere på alla sätt och vis! Slutar nog på lite mer än vad man hade räknat med
Skojar ni eller, vi får smått ångest när man tittar igenom budgeten som inte håller även fast man försöker hålla alla kostander nere på alla sätt och vis! Slutar nog på lite mer än vad man hade räknat med
Miss blue
Ja vansinnigt dyrt är ordet. Dom vet att ta betalt när det gäller bröllop affärerna och de med specialkunskap såsom fotografer och frisörer. Men men jag vill ha det i mina ögon perfekt å då får man betala så är det ju
Ja drömmen är ju att när man testar klänningar så ska personalen vara hjälpsam med vad man passar och inte passar i och framförallt vara trevliga. Har inte råkat ut ännu för några otrevliga förutom ett ställe i jönköping men dom har jag valt bort och gör inga affärer med.
Oooh va kul Hoppas den passar
16 aug skrev 2007-11-12 11:08:26 följande:
16 aug
varför inte?
16 aug
Jag tror visst du hittar din drömklänning. Det finns jättevackra klänningar även i större storlekar. Nu vet jag ju inte vilken storlek du har men att hitta en som passar din kropp ska inte vara några problem. ta en modell som passar din kroppsform bara
Miss blue
Har heller aldrig fattat stora storlekar=gammal tant i blommigt och puff. Tur att det finns ställen som tar in klänningar i ALLA storlekar Alla ska få ha en fin brudklänning oavsett om man är 32 eller 56 i storlek. Ska väl inte spela någon roll om man är trådsmal eller kurvig!
Miss blue
Har heller aldrig fattat stora storlekar=gammal tant i blommigt och puff. Tur att det finns ställen som tar in klänningar i ALLA storlekar Alla ska få ha en fin brudklänning oavsett om man är 32 eller 56 i storlek. Ska väl inte spela någon roll om man är trådsmal eller kurvig!
Den är suuuperfin
16 aug skrev 2007-11-13 19:28:49 följande:
Jag har bara råkat ut för en som varit otrevlig i brudbutik å där handlar jag inte ens ett strumpeband om det ska vara så svårt att le lite och vara trevlig
Tårtan tycker jag är jättesvår att veta vad man ska ha i. Om man inte har mousse vad har man då? Vanlig prinsesstårta med dekorationer eller vad? Ska man ha mousse och isåfall vilka smaker? Vad är det som skal på mousse föresten? Tycker inte om sugarpaste så väldans mycket.
Oj hundra frågor..kanske nån orkar svara