Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

Ja det blir något att se fram emot sen att se hur allt blev som vi har pratat om så länge

• bridesilly

Välkommen!

Victorius skrev 2007-12-04 14:12:57 följande:
    Hej!Är helt ny här... Hoppas jag kan hoppa in i denna tråd? Jag ska gifta mig 080808, vilket en hel del andra ska göra också
  • bridesilly

Jaha fick min ring idag och jag är INTE nöjd. När vi inspekterade den närmare hemma så ser vi att ringen är sne och alldeles förstörd utav att de har förstorat den. Fanns inte i storlek när vi beställde så den skulle göras större hos guldsmed. Har skrivit i min blogg med.

UUUUUUUUUUUUUUUH va less och besviken jag är.
    Min ring som skulle vara så fin är nu en total besvikelse.
    Min karl ska in med den imorgon så dom får skicka tillbaks den till guldsmeden eller ge mig en annan för det här går vi bara inte med på.

• bridesilly

Ja min vigselring

blivandefrularsed skrev 2007-12-05 12:03:31 följande:
    BridesillyVad tråkigt....den som du hade väntat på va?VictoriusLåter som att du har en del planerat/tänkt ut. Ja, tänkt inte för mycket på klänningen, ju mer man tittar och letar ju fler alternativ får man. Hittar man en som man känner sig superfin i så får man nog slå till, nån gång måste man ju bestämma sig. Spännande med bröllopsresan! Vi ska bjuda runt 50 personer. Bokade fotograf idag, känns skönt. Kändes som att det började bli uppbokat nu så jag började bli lite stressad. Är visst fler än oss som gifter sig i augusti.....
  • bridesilly

Ja det känns inget vidare Hoppas det löser sig.

Håll tummarna för mig tjejer
    GME76 080802 skrev 2007-12-05 14:13:00 följande:

Mer än vad som var tänkt från början, usch.Det blir säkert runt 50 000:- (inkl kläder, ringar och liten resa). Vilket är mkt för oss...Tråkigt med ringen, Bridesilly .
  • bridesilly

Något måste dom väl göra eftersom det är guldsmeden som har förstört den?
    Äntligen är det min tur skrev 2007-12-05 15:09:07 följande:

Tråkigt med din ring. Men har man ångerrätt eller dyl på ringar? Hoppas det löser sig.
  • bridesilly

Ja min blivande är det i detta nu så jag sitter och väntar på att han ska ringa och säga vad dom sa. Vi bor inte i samma stad som butiken och han jobbar där så han får gå dit själv. Annars hade jag mer än gärna följt med och hört vad dom har att säga till sitt försvar.

• bridesilly

Guldsmeden hade inte haft något försvar men han hade fått sig en utskällning av butikschefen som hade hand om våra beställningar. Ringen är nu skickad till en annan guldsmed som är kontaktad redan innan min blivande gick dit och pratat med dem. Dom bad tusen gånger om ursäkt för detta dåliga arbete och sa att det var oacceptabelt och det är det ju.
    Nu hoppas jag att det andra företaget/guldsmeden vet vad han gör och att ringen kommer se ut som det var menat! Jag är lättad!

Ursäkta grinigheten från min sida flickor! Tur att ni finns att prata med

• bridesilly

Miss blue

Ja det hoppas jag verkligen med annars ska den personen få sina fiskar varma och stå för en helt ny ring

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts