Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

Han var supertrevlig den där fotografen. 2500kr kostar det. Det verkar väldigt billigt tycker jag..hmmm..nästan för billigt men bilderna var fina 15-20 kort framkallade får man å resten på skiva

• bridesilly

virvel

han fixar de bilder som man får framkallat sen får vi alla bilder på en skiva som han inte behåller efter jobbet är klart. Ska kolla vidare med detaljer så tack för tipset hade jag knappt tänkt på

• bridesilly

Hofsan

Men uscha sånt där är aldrig kul när dom gör. Att man inte har bättre koll än att dubbelboka.

Har också haft en mardrömsvecka..mitt paket med min klänning är totalt försvunnen och varken kina eller sverige vet var den är

• bridesilly

bröllop2008

ja paketet är försvunnet och ingen vet var det finns...å ingen vet hur det kan försvinna heller. Fatta oturen med att tappa bort just klänningspaket...

• bridesilly

Jaa det hoppas jag med verkligen..oroar smått ihjäl mig, fånig som man är kan jag nog inte släppa det här innan allt är ordnat så jag kommer gå här som en äggsjuk höna och vänta

• bridesilly

Idag var vi och kikade på priser på de ringar vi är intresserade av och jag visade sambon vilken sorts smycken jag gillar när han hintade om morgongåva...
    Det var skoj att stå å titta på allt bling bling

Fast riktigt glad åt planering kan jag inte vara förräns jag vet vart min klänning är

• bridesilly

Man kopierar listan häruppe i TS och sedan klistrar ni in den och skriver in er i rätt ordning efter datum Alla som inte är med i listan för närvarande i TS kommer med i nästa lista som börjar när den här tråden tar slut

• bridesilly

Hur tidiga kommer ni andra vara med att boka bröllopsresa??? (om ni ska på någon)

• bridesilly

Vi funderar på om vi ska beställa en resa till cypern. Frågan är bara vart på cypern man ska satsa på? Vi ska nog beställa rätt så snart så att man får komma dit man önskar

• bridesilly

16 aug

utan barn (vi har inga än på ett tag) Vi vet inte vart vi vill åka men det lutar åt cypern än så länge. Är försäljaren lika jobbiga i cypern som i turkiet?

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts