Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

Augustilistan 2008 forts

du kanske skickar ett julkort du med? ha ha

• 16 aug

bridesilly: ha ha japp 16 aug trenden?!

• 16 aug

Ikväll ska jag sätta mig & klura på hur placeingskorten ska se ut.. allt hänger på om pappret kommer komma in...

• 16 aug

kom dina stämplar?

Jag ska klura på hur jag ska göra julkorten! hi hi Kanske ska åka iväg & köpa det idag.. Nu ska jag ju göra dubbla kort, ca 38 st... ha ha

• 16 aug

VAd köpte du för några? Jag hann inte köpa rött papper till julkorten Ska ha röda & svarta med stämpat & embossat i silver..
    Jag som ville greja när tjejerna har somnat.. typiskt.

• 16 aug

nice!

Jag klurar på bordsplaceringen... hmm svårt..

• 16 aug
    bridesilly skrev 2007-10-19 22:57:56 följande:
    I full gång med mina placeringskort..men uj uj va svårt det är att stämpla så att det blir lika starkt mönster på alla...haha ja tror jag beställer inbjudningar och vigselprogram så jag inte får för högt blodtryck eller nåt hahahahaha
    ha ha, ja kan ju vara bra att du finns med på bröllopet! he he
  • 16 aug

gaaahh jag köpte ju såna "genomskinliga" kuvert, men hallå, vem sjuton skickar julkort i såna?? Så nu måste jag ringa & fråga om jag får lämna tillbaka dom.. För det ser ganska misstänksamt ut om man har såna. Borde ha röda?

• 16 aug

Ja precis, så ska vi göra med, jag gör alltid mina julkort - scrappade Så ingen kanske misstänker ngt?

• 16 aug
    AnnaochHenrik skrev 2007-10-20 21:42:28 följande:
    Nej, jag tror inte att folk misstänker något! Folk har så mycket att fundera på ändå i jultider, så jag tror inte att de går och funderar på om det verkligen är ett julkort de får - oavsett hur tjusigt kuvertet är
    perfekt Hur långt innan skickade ni?
Svar på tråden Augustilistan 2008 forts