Augustilistan 2008 forts
Hofsan
men usch vad irriterande att det är dubbelbokat, då kan man verkligen hålla sig för skratt
Hofsan
men usch vad irriterande att det är dubbelbokat, då kan man verkligen hålla sig för skratt
Englali
hihihi ja det kan ju vara en bra ide för att veta vilken sorts klänning du ska köpa
miss blue
hehe mm jo det kommer nog dra över budgeten om man fortsätter med att kika på sida upp och sida ner med bröllopsrelaterade sidor men det är så kul
miss blue
haha mjae jag tror inte att jag kommer göra det heller, däremot så vill jag ha nån halvfånig t-shirt där det står bride to bee eller nåt liknande på dagen D
miss blue
men dom var ju jättefina
miss blue
jodå du ska vara så nöjd så för korten är kanonfina
Fröken fiffi
Ja du budget är något som man kan räkan om flera gånger och alltid få olika svar på. Vi har försökt räkna ut vad det kommer att kosta på ett sisådär ungefär men det kan bara tiden utvisa hur mycket detaljer som får vara med i vår budget!
Hur långt är ni komna förutom lokal och datum?
miss blue
nope sitter fortfarande i valet och kvalet om jag ska beställa eller göra själv, finns så fina på kortdesign som jag gillar så vi får se hur det blir
16 aug
väldigt fina kort
miss blue
nej ingen större panik ännu Fast vi kommer nog att vara ganska tidiga med att skicka ut inbjudningarna
16 aug
vi vill ha en våningstårta men vi har inte bestämt oss för om det ska vara en vanlig eller av mousse. Måste se vad vårat bageri har för utbud. så långt har vi inte hunnit än