Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

Augustilistan 2008 forts

Klänningen till vår tjej Nellie kom idag. Den är superfin!
    I kjolen var det först ett foder, sedan ett grått glansigt tyg och över det så är det ett lager med tyll med lite gnistrande små, små stenar på vissa ställen. På överlivet så är det fint midjeband som blir en stor rosett framtill.

Endast 98 kr från H&M. Jag blir lycklig när jag gör sådana fynd.
    Tyvärr så hade dom inga finbyxor till Elliot på Lindex. Får väl hoppas att jag hittar några begagnade.

Bridesilly
    Har du fått någon ordning på din weddingplanner? Jag har dragit kopior på gästlistan och sedan skar jag pappret till rätt storlek med min pappersskärare. Den köpte jag i början när jag trodde att jag behövde den till korten så jag hade glömt att jag hade den.
    Hålen i papprena fixade jag med en lite stans som gör så att det blir som hjärtan istället för runda hål. Så jag trycker ut hålen ett och ett.
    Har du hittat någon plastficka?

• Virvel

Glömde tipsa om att dom har jättefina röda klänningar till flick på Lindex om det är någon som har rött som tema.
    www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx&color=753551&file=ProductImages/S0000005953541_F_W40_071018150543.jpg

• Virvel

Jag letar efter svarta, grå eller randiga i stl 98.

• Virvel

Jag bor i Enköping. Nära till både Västerås, Uppsala och Stockholm.

• Virvel

Det finns kort på klänningen här
    lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/diary.html
    16 aug skrev 2007-12-06 18:27:20 följande:

Virvel: har du ngt kort? Lät fint! Får jag fråga en sak? Nästa onsdag ska inbjudan skickas ut så alla bjudna får dom innan jul- dom som är långväga skickar vi då dom andra på fredagen... Kan vi skriva så här??:: Givetvis fel typsnitt & detär inte centrerat osv sovVi har nöjet att inbjudanamn/namnenAtt närvara vidVigseln MellanxxxxxxxxxxxxxxI x Kyrka16 augusti 2008 kl.15Därefter bjuder vi på bröllopsfestI x(Våra föräldrars namn då dom står för allt= värdar)OSA senast:1 juli Klädsel: Kavaj(Föräldrarnas namn & telefonnr)
  • Virvel

Jättefin!
    Miss Blue skrev 2007-12-06 19:39:23 följande:

Har nu lagt in bild på den "nya" klänningen i mitt bildgalleri!Var och provade den idag på lunchen, kunde INTE vänta till måndag!!!Färgerna gör sig inte riktigt rättvisa på bilden, den är svagt grå och pärlorna/paljetterna drar lite åt rosa/lila i visst ljus. Perfekt eftersom jag tänkt ha rosa och cremerosor i buketten. Vad tycker ni?? Ska iväg och prova fler på lördag, men det lutar nog åt denna!!Känns så himla bra!!!Fick prova med en urfin slöja oxå och kände mig jättefin!!
  • Virvel

Vart var det ni skulle resa?

Humlanekerö skrev 2007-12-07 07:54:51 följande:
    Jag instämmer Miss Blue,jättefin klänning!Själv strosade jag på stan i går och provade massa diamantringar..hehe..var skoj..plus att resan nu är betald!
  • Virvel

Vi hade ju tur och fick barnvakt en hel vecka så det blir Makarska i Kroatien veckan efter bröllopet.
    Från början skulle vi ha åkt till prag över en helg men det var lika dyrt som en veckas solsemester så då var det bara att ragga barnvakt.

Humlanekerö skrev 2007-12-07 10:09:07 följande:
    Vi åker till Rom och Venedig dagen efter bröllopet!Det blir sön-fre eftersom vi har begränsat med barnvakt här hemma..
  • Virvel

Resorna till Kroatien gick en gång i veckan och det var på lördagar. Var ju lite svårt för oss att åka den 9:e. Undrar varför???? Så vi får snällt vänta till den 16:e.

Bokade konsert med Winnerbäck igår till min sambo i julklapp och han spelar den 14 aug här i närheten så det blir en hektisk vecka.

• Virvel

Ja, och barnvakterna också. He, he.

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts