Augustilistan 2008 forts
Jag hade nog inte bjudit denne kompis om jag inte fick komma på hennes bröllop!
16 aug skrev 2007-11-04 01:39:08 följande:
Jag hade nog inte bjudit denne kompis om jag inte fick komma på hennes bröllop!
16 aug skrev 2007-11-04 01:39:08 följande:
åååh jag blir galen...min ring har fortfarande inte kommit till butiken ens Två veckor sedan vi beställde nu!
Dom sa att det tar inte så lång tid att få hem, en vecka ungefär och sen skulle den skickas på gravyr och sådär. Men den har inte ens dykt upp hos dem än
En sak går att kryssa i på färdigt listan, tärnklänningar färdiga
Klänningarna finns i galleriet Dom är gröna
16 aug skrev 2007-11-07 17:48:59 följande:
Hehe jag har valt dom helt och hållet, dom vet inte ens att vi ska gifta oss än.
Har skyllt på det ena och det andra varför jag tar deras mått...julklappar å sådana udanflykter hihihi
Men denna modellen hoppas jag kommer att passa alla mina tärnor eftersom den endast är tight vid bysten och där ska måtten stämma nästintill exakt
Vi kommer nog att köra på musik på ipod eller liknande så att vi kan välja helt och hållet själva vilken musik som kommer spelas och så slipper man den dyra kostnaden med live musik.
16 aug skrev 2007-11-07 19:12:15 följande:
blivandefrularsed
Tror att det är många som kör musik på dator eller ipod eller så just på grund av smidigheten tror jag. Vi har redan högtalare och sådant som vi kan använda i lokalen så det känns som det bästa alternativet
välkommen nawla
Vad ger ni hos era fotografer flickor? Har tittat mycket innan vi bestämde oss och bokade men jag är förvånad över vilken jätteskillnad det är i priser inte sant?
Hur många bilder ingår i albumet då? Vi betalar en grundsumma och sen får man välja prisklass på sitt album med hur många bilder och vilket material man ska ha
16 aug skrev 2007-11-07 22:27:19 följande: