Linköping?
Jag var Linköpingbrud!!
Gifte mig på Sörstad Herrgård den 28 April, hade även middag där!
Jag var Linköpingbrud!!
Gifte mig på Sörstad Herrgård den 28 April, hade även middag där!
oss två skrev 2007-09-24 16:50:46 följande:
Vi hade Oskar Müller som fotogaf. Han var riktig bra www.fotografoskar.se våra bilder finns på www.brudparet.net han har tagit porträttbilderna och de flesta från vigseln.. hans namn står under eller innan om någon är nyfiken
Vi hade Oskar Müller som fotogaf. Han var riktig bra www.fotografoskar.se våra bilder finns på www.brudparet.net han har tagit porträttbilderna och de flesta från vigseln.. hans namn står under eller innan om någon är nyfiken
Ickaflicka
vi hade det helt underbart på sörstad.. om du vill se fler bilder från stället så finns våra på www.brudparet.net
Svarar gärna på frågor om du har också!
Billiga o bra blommor!!! Tipsar omn Bernts Blommor i Johannelund. Fick min brudbukett med tretton rosor (Antalet var mitt val :)) 2 roscorsager och två tärnbuketter med varsin ros i o lite grönt spret för 750kr blommorna höll fantastiskt hela dagen, min bukett var ju i oasis o hållare o stod vackert på bordet i 2-3 veckor. Så det är verkligen ett tips för er som vill sänka budgeten.
Jag blev precis likadant behandlad på Partyworld, hade vart där en lååång stund när en annan kund kom in och fick hur mycket hjälp som helst.. mig la hon ingen notis om alls!
Bröllopshuset, helt underbara. Fick hur mycket hjälp och assistans som helst. Underbar service och smakråd med slöja tiara etc.. bara plus från min sida (Köpte även klänningen där)
Festyran, helt okej ställe.. damen i affären är dock lite gammalmodig tycker jag. Passade inte riktigt mig som person. Men hon var trevlig i alla fall.
Krinolin sätter jag inte min fot på igen. Var där fick ingen hjälp så jag provade en klänning själv (Hon stod o pratade med en mor o dotter som provade balklänning) fick ingen kontakt alls. Gick ut ur provhytten för att se om det fanns någon spegel. Då vände hon sig om snäste åt mig "Stå där och vänta på din tur". Vart helt paff.. gick in i provhytten igen.. stod där en stund, tog av mig klänningen och skulle gå, då kom hon efter och sa "förlåt om jag inte hade tid att hjälpa dig mer" (Mer, vadå mer! Hade lust att säga, ja då kanske jag hade köpt en klänning här, men det gjorde jag inte. Gick bara *suckar* Urgh vad arg jag blev)
Det tråkiga med bröllopsklänningar är ju att man drar en storlek större än normalt, vilket kanske inte är så kul om man känner sig "stor" innan. Ett tips till er bara så att ni inte blir chockade om ni inte redan hade koll på det.
Själv så hade jag problemet att jag är för kort och för smal för bröllopsklänningarna i butikerna, så jag provade knappt en klänning som satt bra på mig. Lite tråkigt.. men man får tänka sig hur det ser ut när det är klart. Så må inte dåligt över det.. det är nog ett vanligt problem för både långa, korta, smala och större.
Bröllop 2 aug skrev 2007-11-10 17:11:31 följande:
Fredrik och Sabine skrev 2007-11-10 17:16:24 följande:
Det är en bröllopsskada tror jag