Linköping?
Tänkte höra om det finns nån mer från linköping här. var ni ska gifta er? var ni ska ha festen osv.
Tänkte höra om det finns nån mer från linköping här. var ni ska gifta er? var ni ska ha festen osv.
Jag ska okså gifta mig i Linköping! 19/6-08 Har inte bokat någonting, så jag hoppas att vi inte är för sent ute... Bor i Köpenhamn men ska snart upp och kolla! Vi blir många gäster ca 150. Har någon några bra ideer om var och hur. Det är ju många som kommer långväga, så det vore så bra om kyrka, festlokal och övernattningsmöjligheter låg nära...
Hvidbrud
Tror nog att du måste skynda på lite för mycket är edan uppbokat. Jag ska gifta mig den 28 juni och förökte att byta tid för sminkningen men det gick inte för det var redan bokat.
Vänta inte för länge.
hm bor visst vid datorn nu var man här igen
Det är en bröllopsskada tror jag
Tack för titten på dina foton Fru Cinderella. Det känns som om det kommer bli lite "tomrum" framför alla borden (typ mitt emot brudpars-platsen), så jag tror att det kommer att funka. Jag är så inställd på sörstad nu att det skulle vara lite jobbigt att börja leta nytt. Förhoppningsvis hinner jag dit och kolla på det i helgen när jag ska till Lkp... =) I värsta fall får man väl gallra i gästlistan.
Kan flika in med att jag också varit på ett bröllop på Sörstad det var verkligen jättefint.
smyger in och ropar lite försiktigt efter alla linköpingstjejer