• Emblis79

Pssssst, vet ni vad jag har hört?!

Hej alla blivande brudar i Göteborg med omnejd!

Hörde en liten fågel sjunga i morse om en "Brides Night" på Hällsnäs slott.

Låter riktigt kul! Och underbart lyxigt...

Man bjuds på bla. 3-rätters middag av kocklandslagets lagledare Krister Dahl, visningar av bröllopsklänningar, underkläder, håruppsättning, make-up, smycken m.m.
    Det ska tydligen även vara artistframträdanden, överskningar och annat smått och gott.

Det kostar en liten slant men det verkar det värt om jag tänker på vad bara en konsultation/provuppsättning hos frissan kostar...

• Svar på tråden Pssssst, vet ni vad jag har hört?!
  • Emblis79

Om jag får era mailadresser så skickar jag info!

• Emblis79

Typiskt så krånglar min mail för tillfället men jag skickar så fort jag kan logga in!

• Emblis79

Serenity:
    Tycker inte heller att det är några pengar att tala om när man läser vad man får för dom!

Tror många tänker så, så jag är glad att min plats är bokad.

• Emblis79

mrsD:
    Har du ingen tärna som MÅSTE följa med om hon vill behålla sin plats i herarkin?

• Emblis79

Jag tar med min arbetskamrat och vän Sara som bara lääängtar efter att själv stå vid altaret. Hon blev överlycklig över förfrågningen.

• Emblis79

Jag har 4 st tärnor som jag VET att alla lika gärna vill gå på Brides night därför kunde jag inte välja ut en av dem. Därför blev det en annan väninna.

• Emblis79

Ja jag bytte bort mitt pass den kvällen och dagen efter så fort jag hörde om denna kväll. Vill inte missa den för allt i världen!

Svar på tråden Pssssst, vet ni vad jag har hört?!