• Liinda_e

traska tills fötterna blöder?

ja kanske är det så det får bli...vi får vandra ...vinka av våra gäster när dom tar bussen och vandra dom typ 3-4 milen till festlokalen...
    då kommer vi iaf efter gästerna som sej bör...tyvär missar vi nog middagen och hela festen oxå .....
    Hur svårt ska det vara att hitta en fiiin bil på gotland som inte kostar typ 1 miljon för att hyra i ca 1 timme?
    vi har hittat 2 bilar båda vill ha mer än 2500.....
    så vad ska vi göra?
    gå!!!???????
    lr köra själva...champange ? nej tack vi kör! på vår bröllopsdag!!!!!
    aaarghhhhh!!!!
    kanske nån här känner ngn på gotland som har en fin bil och som vill vara våran chaufför en tisdags eftermiddag om 2 veckor!

• Svar på tråden traska tills fötterna blöder?
  • Kaffemoster

Limosin taxi kanske .. ???? vet inte om det blir billigare än hyrbil ...

• thalia82

Har ni kollat om Mabi biluthyrning har nåt kul i Visby?
    Vi skulle en hyra en BMW 520 av dem i Uppsala i helgen. Tyvärr krockades den några dagar innan bröllopet, så vi fick en Volvo S 80 till lägre pris istället.
    Det är inte jättespeciella bilar, men kan kanske vara ett alternativ?

• jennysnartfru

Du har säkert redan tänkt på det men finns det ingen ni känner som har en lite snyggare bil? Man kan ju alltid pruda dom lite grann.
    Tror det är svårt att komma ner i pris både för limo och veteranbilar.

• Serenity

Nej men liinda,jag känner ju en massa folk på gotland som har veteranbilar ska ta och fråga runt lite får se vad dom säger.

• Liinda_e

serenity!
    nääää är det verkligen sant?????
    om det är det har jag då för mycket tur!

vi har kollat med alla vi känner på gotland ...dom som hade finafina bilar har antingen sålt dom ,tagit sönder dom osv.....

kollat upp mabi hyrbilar och jodå det finns ju lite fina bilar typ audi tt men då måste vi köra själva lr om vi tar en annan bil med inte bara 2 platser så måste vi hitta en chauifför som INTE är vår gäst för man vill ju vara lite ifred....

• 071201

Om ni hyr en bil och måste ha en chafför så kanske nån granne eller kompis till nån är villig att köra.

Vår granne kör oss i sin bil på vår dag.

• Liinda_e

det som är klurigt är att hitta nån som kan köra en tisdag .....
    dessutom ingen vi kan fråga personligen då vi inte gifter oss på hem orten så det måste typ vara en väns vän lr ngt som kanske måste ta ledigt från jobb lr så

• Serenity

behöver veta tid och platser...ska ringa lite nu tänkte jag

Liinda_e skrev 2007-09-25 17:00:48 följande:
    serenity!nääää är det verkligen sant?????om det är det har jag då för mycket tur!vi har kollat med alla vi känner på gotland ...dom som hade finafina bilar har antingen sålt dom ,tagit sönder dom osv.....kollat upp mabi hyrbilar och jodå det finns ju lite fina bilar typ audi tt men då måste vi köra själva lr om vi tar en annan bil med inte bara 2 platser så måste vi hitta en chauifför som INTE är vår gäst för man vill ju vara lite ifred....
  • Liinda_e

nähä??!!!!!
    du är för underbar!
    vi gifter oss i kyrkan i dalhem kl 15
    ska väll åka därifrån ca 1620 sedan ska vi till suderby herrgård där festen är

• Serenity

niú har jag pratat lite med chrissa och hon hade möjligvis en röd bil. alltså hennes systers man har en och han körde henne på hennes bröllopsdag. Hon skulle fråga honom iaf...här fick jag länken till hennes fotoalbum,du får se om den röda bilen duger och så
    www.chrissajocke.brollopshemsida.com/

det är ingen veteran bil utan en lite mer sportbil,jag tycker den är ruuuggigt nice

Svar på tråden traska tills fötterna blöder?