• Liinda_e

traska tills fötterna blöder?

ja kanske är det så det får bli...vi får vandra ...vinka av våra gäster när dom tar bussen och vandra dom typ 3-4 milen till festlokalen...
    då kommer vi iaf efter gästerna som sej bör...tyvär missar vi nog middagen och hela festen oxå .....
    Hur svårt ska det vara att hitta en fiiin bil på gotland som inte kostar typ 1 miljon för att hyra i ca 1 timme?
    vi har hittat 2 bilar båda vill ha mer än 2500.....
    så vad ska vi göra?
    gå!!!???????
    lr köra själva...champange ? nej tack vi kör! på vår bröllopsdag!!!!!
    aaarghhhhh!!!!
    kanske nån här känner ngn på gotland som har en fin bil och som vill vara våran chaufför en tisdags eftermiddag om 2 veckor!

• Svar på tråden traska tills fötterna blöder?
  • Liinda_e

först och främst paula!....du är en fantastisk människa ....

rödabilen:
    är den inte lite för liten för min klänning kanske....?
    men vi har inte hittat ngn annan bil....
    kan han köra på en tisdag?
    och hur mycket vill han ha i ersättning?

• Serenity

äääsch..vill bara hjälpa till

men du får väl trycka in klänningen! det kommer att gå suuuper sörru!!!

hon har inte skrivit nått mer nu men jag kollar inboxen hela tiden hon skulle iaf fråga honom...frågade min käre far och han visste inte om någon som kunde ställa upp med bilen...nu ikväll ska jag slänga iväg ett mail till thomas och en go gubbe på suderbuss som kankse vet någon...han e ju så härlig. Min farbror bengt ove har ju en massa hästar men jag antar att häst och vagn inte är något ni är intresserade utav? kankse lite för kallt nu när jag tänker efter

• Liinda_e

hehe ja jag är ju en gammal häst tjej....men både kallt och långt....från dalhem till suderby tar det 20 min med BIL.....

men på riktigt det är så himla storhjärtat av dej att hjälpa mej som du inte ens träffat....
    ringde min m2b och berätta att hon som var på tv hjälper oss och han vart oxå helt mållös!

• Serenity

nää men va söt du är finns inget bättre för själen än att hjälpa andra

ja jag tänkte väl det att det skulle bli för långt och så med häst och vagn. Men som sagt ska höra efter med dom imorrn om bil då för dom var inte hemma nu när jag ringde. Sen måste jag ju fråga svärmor...dom har ju en veteran bil men vi bor ju i sthlm..men dom känner en del andra lite överallt så jag ska höra med dom imorrn. Nu tvingar min sambo mig att kolla på film *tjurig* kommer snart om nån timme

kraaaaaaam!

• Liinda_e

hoppas det blir en bra film han valt...
    cs senare...jag sitter nog här då med för min karl jobbar ju 6-22 så jag har myyyycket tid att göra av med....

• Serenity

nää...chrissas svåger kunde inte köra dig då ska höra vidare imorrn om någon kan

• Liinda_e
    det var synd....håller tummarna för imorgon....
  • Serenity

nu har han pratat med han ordförande för klubben och han skulle kolla nu om han hade någon som ville köra er...jag erbjöd honom en utav väsktjejerna på deal or no deal...bara att välja och vraka,hahahah hoppas han förstod att jag skämtade hehehe

• Liinda_e

ops hehehehe annars kanske han tar ngn som vi vet vem det är......

inga namn nämnda.........
    nu sitter m2b här oxå (hemma tidigt ikväll)och håller tummarna....
    ja asså på att dom hade en bil inte att dom tog det du sa bokstavligt....

• Serenity

haha..jo jag hör av mig så fort jag får veta något

• tågjäntan

Vi åkte vanlig volvo, lite nyare modell. Det var lite halvtrångt - jag kände mig som en ballong =) men det gick bra. Vi fudnerade också på att ha en gammal bil först men vi tyckte inte det var värt det. Sedan så var det knappt någon som såg när vi for och ingen som såg bilen när vi kom. Vi ville smyga fram för att ingen skulle oss förrän vi kom gående i allen.

• Liinda_e

så skulle vi oxå kunna göra....skiter sej allt...kan vi ta egna vilen till kyrkan...ta egna bilen från kyrkan till visby(poch lämna vår bil vid hotellet) sen ta limo från visby till suderby...som en överraskning när alla väntar att vi ska komma i våran bil....lr ta vår bil till hotellet ta taxi fram till allen och faktist gå fram till herrgården.....

okej nu känner jag iaf ingen panik längre...

• Serenity

YEEEEEEEEEAAAAAHHHH!!!! nu har du bil liinda!!!! har precis messat dig men om du inte får det så ta kontakt med mig här!!! jiiippiiiiii!!!

Svar på tråden traska tills fötterna blöder?