• Serenity

traska tills fötterna blöder?

Nej men liinda,jag känner ju en massa folk på gotland som har veteranbilar ska ta och fråga runt lite får se vad dom säger.

• Serenity

behöver veta tid och platser...ska ringa lite nu tänkte jag

Liinda_e skrev 2007-09-25 17:00:48 följande:
    serenity!nääää är det verkligen sant?????om det är det har jag då för mycket tur!vi har kollat med alla vi känner på gotland ...dom som hade finafina bilar har antingen sålt dom ,tagit sönder dom osv.....kollat upp mabi hyrbilar och jodå det finns ju lite fina bilar typ audi tt men då måste vi köra själva lr om vi tar en annan bil med inte bara 2 platser så måste vi hitta en chauifför som INTE är vår gäst för man vill ju vara lite ifred....
  • Serenity

niú har jag pratat lite med chrissa och hon hade möjligvis en röd bil. alltså hennes systers man har en och han körde henne på hennes bröllopsdag. Hon skulle fråga honom iaf...här fick jag länken till hennes fotoalbum,du får se om den röda bilen duger och så
    www.chrissajocke.brollopshemsida.com/

det är ingen veteran bil utan en lite mer sportbil,jag tycker den är ruuuggigt nice

• Serenity

äääsch..vill bara hjälpa till

men du får väl trycka in klänningen! det kommer att gå suuuper sörru!!!

hon har inte skrivit nått mer nu men jag kollar inboxen hela tiden hon skulle iaf fråga honom...frågade min käre far och han visste inte om någon som kunde ställa upp med bilen...nu ikväll ska jag slänga iväg ett mail till thomas och en go gubbe på suderbuss som kankse vet någon...han e ju så härlig. Min farbror bengt ove har ju en massa hästar men jag antar att häst och vagn inte är något ni är intresserade utav? kankse lite för kallt nu när jag tänker efter

• Serenity

nää men va söt du är finns inget bättre för själen än att hjälpa andra

ja jag tänkte väl det att det skulle bli för långt och så med häst och vagn. Men som sagt ska höra efter med dom imorrn om bil då för dom var inte hemma nu när jag ringde. Sen måste jag ju fråga svärmor...dom har ju en veteran bil men vi bor ju i sthlm..men dom känner en del andra lite överallt så jag ska höra med dom imorrn. Nu tvingar min sambo mig att kolla på film *tjurig* kommer snart om nån timme

kraaaaaaam!

• Serenity

nää...chrissas svåger kunde inte köra dig då ska höra vidare imorrn om någon kan

• Serenity

nu har han pratat med han ordförande för klubben och han skulle kolla nu om han hade någon som ville köra er...jag erbjöd honom en utav väsktjejerna på deal or no deal...bara att välja och vraka,hahahah hoppas han förstod att jag skämtade hehehe

• Serenity

haha..jo jag hör av mig så fort jag får veta något

• Serenity

YEEEEEEEEEAAAAAHHHH!!!! nu har du bil liinda!!!! har precis messat dig men om du inte får det så ta kontakt med mig här!!! jiiippiiiiii!!!

Svar på tråden traska tills fötterna blöder?