• Liinda_e

traska tills fötterna blöder?

ja kanske är det så det får bli...vi får vandra ...vinka av våra gäster när dom tar bussen och vandra dom typ 3-4 milen till festlokalen...
    då kommer vi iaf efter gästerna som sej bör...tyvär missar vi nog middagen och hela festen oxå .....
    Hur svårt ska det vara att hitta en fiiin bil på gotland som inte kostar typ 1 miljon för att hyra i ca 1 timme?
    vi har hittat 2 bilar båda vill ha mer än 2500.....
    så vad ska vi göra?
    gå!!!???????
    lr köra själva...champange ? nej tack vi kör! på vår bröllopsdag!!!!!
    aaarghhhhh!!!!
    kanske nån här känner ngn på gotland som har en fin bil och som vill vara våran chaufför en tisdags eftermiddag om 2 veckor!

• Svar på tråden traska tills fötterna blöder?
  • Liinda_e

serenity!
    nääää är det verkligen sant?????
    om det är det har jag då för mycket tur!

vi har kollat med alla vi känner på gotland ...dom som hade finafina bilar har antingen sålt dom ,tagit sönder dom osv.....

kollat upp mabi hyrbilar och jodå det finns ju lite fina bilar typ audi tt men då måste vi köra själva lr om vi tar en annan bil med inte bara 2 platser så måste vi hitta en chauifför som INTE är vår gäst för man vill ju vara lite ifred....

• Liinda_e

det som är klurigt är att hitta nån som kan köra en tisdag .....
    dessutom ingen vi kan fråga personligen då vi inte gifter oss på hem orten så det måste typ vara en väns vän lr ngt som kanske måste ta ledigt från jobb lr så

• Liinda_e

nähä??!!!!!
    du är för underbar!
    vi gifter oss i kyrkan i dalhem kl 15
    ska väll åka därifrån ca 1620 sedan ska vi till suderby herrgård där festen är

• Liinda_e

först och främst paula!....du är en fantastisk människa ....

rödabilen:
    är den inte lite för liten för min klänning kanske....?
    men vi har inte hittat ngn annan bil....
    kan han köra på en tisdag?
    och hur mycket vill han ha i ersättning?

• Liinda_e

hehe ja jag är ju en gammal häst tjej....men både kallt och långt....från dalhem till suderby tar det 20 min med BIL.....

men på riktigt det är så himla storhjärtat av dej att hjälpa mej som du inte ens träffat....
    ringde min m2b och berätta att hon som var på tv hjälper oss och han vart oxå helt mållös!

• Liinda_e

hoppas det blir en bra film han valt...
    cs senare...jag sitter nog här då med för min karl jobbar ju 6-22 så jag har myyyycket tid att göra av med....

• Liinda_e
    det var synd....håller tummarna för imorgon....
  • Liinda_e

ops hehehehe annars kanske han tar ngn som vi vet vem det är......

inga namn nämnda.........
    nu sitter m2b här oxå (hemma tidigt ikväll)och håller tummarna....
    ja asså på att dom hade en bil inte att dom tog det du sa bokstavligt....

• Liinda_e

så skulle vi oxå kunna göra....skiter sej allt...kan vi ta egna vilen till kyrkan...ta egna bilen från kyrkan till visby(poch lämna vår bil vid hotellet) sen ta limo från visby till suderby...som en överraskning när alla väntar att vi ska komma i våran bil....lr ta vår bil till hotellet ta taxi fram till allen och faktist gå fram till herrgården.....

okej nu känner jag iaf ingen panik längre...

Svar på tråden traska tills fötterna blöder?