Inlägg från: blivande fru i september |Visa alla inlägg
  • blivande fru i september

Nu e jag gift!!!!! en äkta Heintie

allt går att läsa här: plus lite bilder

linda-mika.weddingannouncer.com/forgroomsmen-2.html

klicka på next längst ner till vänster för mer bilder.

MEn vilken dag, allt var perfekt och det finns inget som gick snett, inte ens en liten fläck på klänningen, eller några små tjafs eller ngt. ALLT var så bra!!!!

• Svar på tråden Nu e jag gift!!!!! en äkta Heintie

tack o tack....avundas alla ni lyckliga som har er dag framför er!

alla:
    tack!

stenbruden:
    jag bor i uppsala

skottdagen 2008:

egentligen har jag ingen direkt anledning att byta klänning, men jag hade hittat den här svarta klänningen på stan några veckor tidigare och blivit dökär i den, jag är ingen klännings människa och hittade inget bra tillfälle att använda den.
    Sen slog det mig att det vore häftigt att byta om när själva festen började.
    OCh inte gifte jag mig direkt oskuld så då kändes det lite "spexigt" att just slinka i en svart klänning, detta gjorde jag efter bröllopsvalsen när festmusiken börjat och baren dukats fram, det blev verkligen jubel och jag fick mycket applåder (många av gästerna hade redan åkt hem vid här laget).

Jag gjorde egentligen mest för att jag gillar att chocka och spexa, och lyckat blev det!

jodie:
    mika är född i sverige och har aldrig bott i finland men hans föräldrar e finska, och hemma hörande i toivakka/jyväskylä, där han mormor och släktingar bor.

tack o tack

hepe:
    jodå vi har syskon, inte för att jag tror att dom kommer läggas ut på sidan.

Svar på tråden Nu e jag gift!!!!! en äkta Heintie