Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Gör som Bauti och önskar er en mycket trevlig helg!
Vi åker till Halland strax och ska bara mysa... hoppas att det blir fint väder!
Ha det så bra, KRAAAAM!
Gör som Bauti och önskar er en mycket trevlig helg!
Vi åker till Halland strax och ska bara mysa... hoppas att det blir fint väder!
Ha det så bra, KRAAAAM!
god morgon!
Ab: Ni är otroligt vackra och ser så kära ut på bilderna! Dessutom tycker jag du ha så fantastiska ben i den klänningen!!
Carma: Jag rent ut sagt JAGAR skiten ur folk för att få lite bilder från bröllopet... det är svårt, för folk säger att dom ska skicka över dom, men gör det aldrig... Igentligen är det ju inte så svårt, det är ju bara att bränna ner dom och skicka cdn! (ska komma från rätt person, som inte ens gett dvdn till Frujj som gifte sig i Juli! Hahha)
Hoppas på att dagen ska bli bättre, jag vaknade så irriterad och med lite lätt huvudvärk som kommer och går... jag känner att jag behöver nått kul att piggas upp med.
På onsdag ska vi hämta korten från fotografen... åh, det ska bli så spännande att se slutresultatet!
Ab: Om du skulle ha svårt att hitta på nått nytt nickname så vet jag ett passande, Mrs Legs!
addiz: Det stämmer att jag köpte billiga sjalar. Hittade dom på Pepper i femmanhuset! Hoppas de finns kvar. Va är det för färg du är ute efter?
God morgon!
Bauti: Har hört talas om de dära trafikstockningarna på Ullared! Hoppas att du inte krockade med någon bara! :)
Ab: Åh, Powerpoint som är så kul! Jag har suttit många timmar med det programmet och lekt när det har varit lugnt här på jobbet... fast den senaste versionen kan jag inte riktigt... ha det så skoj!!
Ab: Va kul! Vi har inte ens valt nått kort att använda en... fast vi har varit o tittat på papper! Alltid nått!
Carma: Jag behöver lite tips och inspiration! Jag ska göra ett kort till en kompis som fyller 30 år om en månad och vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill iaf. att det ska stå trettio och att det ska vara ett superfint WOW-kort! Alltså, man ska tycka wow när man öppnar det! Hahha!
Carma: Jag vet inte än om jag kan på söndag, men vi borde ju kunna hitta åtminstonde en ledig dag iaf. inom en månad! Jag tycker verkligen att en pysseldag låter skoj, skriv upp mig!! *räcker upp en hand* Funderade på en sak.... om du ska göra tex. ett födelsedagskort, var börjar du då? Börjar du med att välja ut vilket papper du ska ha, eller stämpeln eller nått annat?
Jag tror att jag slitit ut mig i all bröllopsplanering för jag känner mig totalt okreativ! Hahaha! Hoppas på att få liv i kreativitetsnerven med en pyssedag!
Ab: Hur går det på kursen?
Bauti: Åh, där pirrade det till i magen! Jag kommer ihåg när jag bläddrade igenom massa tidningar på jakt efter inspiration! Jag såg en annons om nån bröllopsdagsgrej på nått ställe... så kom jag på att jag behöver ju inte gå på nått sånt, för jag är ju redan gift! Kändes lite trist... Fast jag är ju självklart glad att jag gjort det!
Hur är det mer er andra, har ni vant er vid era nya efternamn än? Jag skriver och säger fortf. fel! Hahaha!
Carma: Jag vet senare i veckan om jag kan på söndag eller ej, så jag hör av mig! Det låter väldigt kul iaf med en pysselträff!
Tänkte på en annan sak, kommer ni ihåg i vintras när vi var på fika hos Abbe, att vi pratade om att ha en tavelram där gästerna skulle fotas i? Var det nån som använde den idéen?